Mijn neefje word deze week 16 en zit helaas positief getest thuis. Nu wil ik een leuk "sweet 16"pakket samenstellen om te bezorgen bij hem maar jeetje, wat geef je een knul van 16? Heeft iemand inspiratie?
Heeft hij nog hobby's? Als het een gamer is een cadeaukaart /tegoed. Met wat lekkers, snoep, chocolade,bus Pringles. Bioscoop bonnen en nog een bon van Pathé thuis. Zak popcorn, Pringles, blikje drinken, zak met snoepjes. Wij hebben gelukkig nog even maar dit is wat ik in oude topics eerder heb gelezen
K had een beetje hetzelfde idee als de vorige post. Eventueel een Netflix bon, of game bon of iets met een hoop snacks Ik zag pas op bol toevallig paketten met zo typisch Amerikaans snoep, misschien vind een puber dat ook wel leuk.
MacDonalds laten bezorgen. Of al zijn favoriete snoep laten bezorgen door zo'n Gorilla's of Flink ofzo. Filmpakket is inderdaad leuk: bon voor Pathé thuis, enorme bak popcorn, desnoods nog iets van slofsokken, hoodie of joggingbroek erbij (weet je budget niet?), anderhalve liter of traytje cola, wit brood en kaas (voor tosti's te maken) en ketchup. Volgens mij maak je daar een puber het happiest mee
dat Amerikaanse snoep wilde ik ook voorstellen. Volgens mij worden bijna alle pubers daar wel blij van.
Ik heb voor mijn nichtje die toevallig in januari 16 jaar geworden is ook een pakketje gemaakt. Aan haar moeder gevraagd wat ze allemaal lekker vindt qua snoep, chips en redbull Lippenstiftje erbij gekocht van Mac. En we hebben een hele foute mok laten bedrukken voor haar. Iets grappigs wat niemand anders begrijpt haha.