Bedankt, we zullen het eens verder uitzoeken. Ook al geeft dat natuurlijk geen garantie voor over 11+ jaar. Maar sowieso willen we het eigenlijk gewoon nu helemaal goed en niet maar half.
Ik ga maandag even bellen naar Haarlem en Alkmaar, mochten de wachtlijsten daar lang zijn ga ik nog bij het amc en vu informeren. De ortho heeft toch niet zoveel te zeggen over de vergoeding? Hij gaat het iig aanvragen. Maar mijn verzekering vergoed tot 1500 voor volwassenen, dat is bijna de helft. Dat scheelt al. Ortho gaat wel vragen bij de verzekering of zij het vergoeding omdat het echt nodig is om er iets aan te laten doen. maar als dat niet vergoed wordt dan ga ik het wel doen. Kaakchirurg hangt er vanaf wat de kosten zijn als ik het zelf moet betalen, denk dat dat dan niet gaat gebeuren. Nee daar zou ik ook niet voor kiezen hoor, je gaat toch voor de beste optie. Bbq Maar was alleen om aan te geven dat het soms niet eens uitmaakt waar je voor kiest. Hopelijk gaat en blijft alles goed bij jouw zoon, in de meeste gevallen is dat ook zo.
Vandaag gebeld naar Alkmaar en Haarlem, bij Alkmaar kreeg ik bij het bandje al te horen dat het maanden kon duren als je voor het eerst kwam na een doorverwijzing. In Haarlem kon ik “pas” ( haar woorden) in september terecht. Helemaal prima! 16 september, kon een week eerder maar dan moet ik met de jongste naar de oogarts.
Ik heb in 2007 een kaakooeratie gehad. Onderkaak is naar voren gezet 3 jaar een beugel gehad.(Gewone beugel,slotjes beugel en nacht beugel ) Ik moest maar 1 nacht blijven. Ik kon goed zelf drinken.. De pijn was best heftig. Maar het moeilijkste vond ik hoe je erna eruit ziet.Heel dik gezicht paars en blauw. Houd er rekening mee dat mensen hard kunnen reageren. Het word wel snel minder. En het resultaat is super mooi. Dan pas besef je hoe last had van je oude gebit Alles voelt beter en spraak is ook beter . Alles klopt gewoon . Het is letterlijk even doorbijten.Maar het is meer dan waard!