Kaakpijn (plotseling en na verkeerde beweging)

Discussion in 'De lounge' started by Boordevol, Jan 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Afgelopen week werd ik wakker met kaakpijn. Dit merkte ik pas bij het ontbijt. Kaken opendoen deed pijn. Verder had ik aan de buitenkant geen pijn en echt alleen bij eten ivm mond wijder openen en kauwen. Na twee dagen had ik een afspraak gemaakt bij de tandarts maar de derde dag werd het al minder en de vierde dag was de pijn weg. Heb de afspraak dus afgezegd. Nu ben ik twee dagen pijnvrij en ik maakte net een verkeerde beweging net mijn mond (wilde iets proeven en voelde ineens dat het niet goed ging). Maar nu heb ik dus weer aan dezelfde kant (alleen rechts) pijn. VOornanelijk bij het eten weer maar dit keer voel ik ook een soor druk bij mn wang.

Wie herkent dit en is er kans dat het weer vanzelf weggaat denken jullie?

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    Ik had dat door een ontsteking bij mijn verstandkies, zo zat het er en zo was het weg. ook plotseling kwam het opzetten.

Mijn man had 2 jaar terug ook zo af entoe pijn aan zijn kaak. Tandarts kon niets vinden, na verwijzing naar het zh kaakafdeling kwam eruit dat hij een grote cyste in zijn onderkaak had wat de pijn veroorzaakte.
    Dus een bezoekje zou ik gewoon aanraden dat weet je t zeker.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Ik heb geen verstandskiezen meer. Maar dal morgen sowieso bellen voor een afspraak ah einde vd week. Dan kan ik het weer even aankijken.

4. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,814
    4,194
    113
    Ik heb dit ook gehad. Bleek een kaakontsteking en moestvia de ha antibiotica

Share This Page