Kaapverdie of Curacao

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door DastyQueen, 2 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hoe oud waren je kinderen toen jullie daar waren en hebben die zich ook goed vermaakt op het resort?

2. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Wij zijn afgelopen meivakantie naar Kaapverdië geweest, onze dochter was toen 5. Heerlijk om een aantal dagen te relaxen en op het resort was genoeg te doen, ook een dag een eilandtour gedaan. Wij zijn ook niet ziek geworden van het eten daar.

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij zijn vorig jaar in de zomervakantie naar Aruba geweest.
    Heerlijke vakantie gehad.
    Persoonlijk zou ik eerder Aruba aanraden. Alle stranden kun je gratis heen en het is er een stuk veiliger dan op Curacao.

Persoonlijk zou ik niet in de voorjaarsvakantie gaan en dat ze de dag erna weer naar school moeten.
    Het tijdsverschil hakt er toch wel in.
    Wij kwamen toen vrijdagmiddag thuis en ze moesten maandag weer naar school, maar zelfs toen waren ze nog wat moe.
    Dus voor de voorjaarsvakantie zal ik dan kiezen voor Kaapverdie

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn kinderen waren toen wel nog heel jong. De jongste was 6 maanden en de oudste 3,5 jaar. De oudste vermaakte zich goed.

5. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.525
    853
    113
    Ik ben naar het Riu op Aruba geweest. Ideaal dat je na je vlucht bijna bij je hotel bent op zo'n klein eiland (curaçao ook). Je kinderen kunnen Nederlands spreken, het drinkwater is veilig, de zee is prachtig en kalm om in te zwemmen. Een vriendin van mij gaat elk jaar, dit jaar weer met en kleuter, peuter en baby. Mij niet gezien maar het zal wel te doen zijn haha.

Volgens mij zijn de KE vrij kaal en de zee heel ruw, niet zo mooi als de Antillen.

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    En @DastyQueen weet je al wat jullie gaan doen?
    Wij hebben ondertussen 10dagen curacao geboekt. Super veel zin in:thumup:

7. Sunnygirl79

Sunnygirl79 Actief lid

11 jul 2018
    233
    63
    28
    Vrouw
    als een van jullie medische zorg nodig heeft om een of andere reden, dan zit je op Kaapverdië niet zo best. Curacao wel beter, maar of je van het gefrituurde eten houdt is persoonlijk.

Deel Deze Pagina