Leuke attentie voor leidsters

Discussie in 'De lounge' gestart door tijdvoormezelf, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Mijn zoontje heeft 4 jaar op t kinderdagverblijf gezeten en we hebben nogal wat met hem meegemaakt, medisch. Dus ook veel gevraagd van de leidsters .
    Nu hij naar school gaat willen we een leuke attentie doen. Maar wat?
    Er zijn steeds vaste leidsters maar ook invalsters en dit wisselt dus kan niet voor iedereen persoonlijk iets doen. Maar snoepgoed etc krijgen ze volgens mij genoeg in deze tijd. Mijn man wilde een envelop met geld geven voor als ze een personeelsuitje hebben. Dat ze dan eentje kunnen drinken van ons zeg maar. Maar misschien heeft iemand van jullie een origineler idee?

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow jullie idee is wel heel erg leuk!

Zelf ooit een keer een samengesteld kerstpakket gehad, maar dan moet je toch wel weer voor iedereen wat doen zeGmaar.

Hier worden vaak alleen de vaste leidsters van het kindje gedaan, invalles wisselen vaak en zijn er ook vaak een tijd niet

Ik weet niet of ze een vaste invaller hebben, maar denk dat ze met dat geld anders ook alleen met de vaste leidsters zullen gaan eten denk ik, teminste zo zou dat bij on gebeuren denk ik

Ohja en enne van lekkers en snoepgoed kunnen de juffies vaak niet genoeg hebben hoor ;)

3. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Bij ons was dit laatst toevallig een discussiepunt.
    contant geld vinden we op het kdv als pedagogisch werkers niet prettig om te ontvangen
    moeilijk om dit aan te nemen.
    het voelt niet goed zeg maar (het is bij een collega dus eens gebeurd)
    maar dit kan per kdv en persoon natuurlijk verschillen.

Wat we een keer hebben gehad voor de dag van de leidster was een jaar abbonement op een tijdschrift naar keuze.
    was ook erg origineel en leuk!
    En laatst van een kindje dat naar school ging een mini orchidee voor elke vaste leidster.

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Je kan dan beter een restaurantcadeaukaart kopen. Heb ik gedaan toen een leidster weg moest. Ze had van haar collega's ook dat gekregen, dus ze kon lekker uit eten gaan met haar gezin

5. topper12

topper12 Niet meer actief

Kun je geen mooi prentenboek kopen dat op de een of andere manier verwijst naar jullie zoontje of een persoonlijke boodschap er in schrijven?

6. misa

misa Niet meer actief

Wat lief!

Hier wat ideeën:
    -Bij de xenos hebben ze kleine houten bakjes. Die kan hij zelf schilderen en dan er wat lekkers in doen.
    -Een theekopje beschilderen met glasverf, theetjes erin, lekkers erin.
    -Een klein schildersdoekje bij action kopen en beschilderen voor in de groep.
    -Iets met een foto?
    -Een mooi voorleesboek voor in de groep.

7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Geld is niet fijn om te krijgen, lief bedoeld maar ik zou me er heel ongemakkelijk bij voelen. Inderdaad een dinerbon en er een kaartje bij doen dat ze er een van jullie kunnen drinken.

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkers mogen geen geld aannemen. Wel een heel lief gebaar!

Als je echt iets wilt geven wat voor hun fijn is is bijv buiten speelgoed. Zoals kruiwagens of zandbak spullen.

Je kan ook met de leidinggevende overleggen wat mag bij hun organisatie.

Wat ik zelf heel erg kan waarderen is een kaart met een persoonlijke tekst Hoe jullie als gezin de zorg voor je kindje hebt ervaren. Dat betekent veel meer dan geld.

Ben blij dat je een positieve ervaring met een kdv :D

9. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Misschien een bioscoopbon?
    Kunnen ze als team samen gezellig gaan
    leuk inpakken met popcorn en een blikje fris
    weet niet wat je budget is per leidster

10. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik heb als afscheidscadeau voor de leidsters van de psz bambino loco gekocht en ze waren er heel erg blij mee. Vonden het een erg leuk idee. Dus misschien inderdaad een leuk cadeau die ze bij de kinderopvang kunnen gebruiken.

11. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Al dank voor de reacties. Ik zou t geld dat ook niet oer leidster geven maar in de personeelspot doen zeg maar.Zou t ook een bezwaar zijn als t via management gaat?
    Voor iedere leidster apart wil ik niet want dam ben ik bang iemand te vergeten. En als er die dag een invalster is terwijl ik dat niet weet, krijgt die als enige niks en vind ik sneu.
    Een mooi voorleesboek wilde ik eerst maar ze hebben een prijs gewonnen en mochten toen voor groot bedrag zelf boeken uitkiezen.
    Ik dacht ook aan een spel of iets anders voor de groep maar daar hebben de leidsters zelf niet zoveel aan.
    Een dinerbon is ook leuk maar dan verplicht ik hun om met hele groep ergens te gaan eten terwijl hun Teamdag misschien iets heel anders inhoudt.
    Pff lastig hoor

12. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Misschien een leuke plant voor in de personeelsruimte? Laat je je kindje een mooie bloempot schilderen?

Deel Deze Pagina