Voor de kerst koop ik niks nieuws, trek een zwart gebreid jurkje (lange mouw) aan. Iemand een idee hoe ik het kan opleuken met iets simpels? Riem, ketting, bloem? Niet te duur, want ik ben normaal niet van de accessoires .
- Een lint om je middel, zoals Sifra hierboven voorstelde is leuk. - Je kunt ook een lange ketting omdoen, met iets groots eraan zeg maar. Die zijn ook niet al te duur bij de Six, Hema e.d.
Mooie lange ketting en wat opvallendere armband. Leuk make upje op en stijlvolle schoenen en klaar is "kees"
een black dress is zo mooi door zijn simpel heid ,zou het opfleuren met een lange ketting of korte ketting ( ligt aan de hals lijn ) en een leuke armband en als je oorbellen draagt geen ketting erbij dragen maar ook een armband , anders wordt het snel teveel want je ook kan doen als je er van houd een mooi taille riem met wat diamantjes effect erin om doen maar laat dan weer je ketting en armband weg paar mooie pumps eronder of flatjes / sleehakken als je die lekkerder vind lopen .. jurkje zonder mouwtjes aan doe ene leuk vestje erop voor de kou
Heb je een voorbeeld voor een ketting? Ronde hals. Lint is een leuk idee, heb hier een wit lint liggen zal eens kijken of dat staat, kan ik zo eenandere kleur kopen. Make-up draag ik altijd.
ronde hals een zeer fijne ketting dragen ( kort model , hals model ) met een kleine hangertje er bijv aan of niet , vind zelf zilver altijd mooi staan bij zwarte jurkjes mooi simpel rag fijne ketting kan je zo kopen bij een goede juwelier voor 10 euro
Bij heel veel zaken verkopen ze mooie bloemen die als broche kan gebruiken maar later ook in je haar kan doen. Al dan niet met glitter. Denk aan Hema, V&D, kleinere rommelzaakjes, tussen de haaraccesoires bij bijvoorbeeld Kuidvat. Later ook weer bij je dochters haar te gebruiken bijvoorbeeld, dus superzuinig.
Zoals eerder benoemd, lint of mooi riempje. Ketting of juist iets opvallends in je haar. less is more
een feestelijke sjaal leukt al veel op (en een grote kan ook dienst doen als omslagdoek als het wat frisser is)