Zwart jurkje opleuken

Discussion in 'De lounge' started by pientje1, Dec 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Voor de kerst koop ik niks nieuws, trek een zwart gebreid jurkje (lange mouw) aan. Iemand een idee hoe ik het kan opleuken met iets simpels? Riem, ketting, bloem? Niet te duur, want ik ben normaal niet van de accessoires :).

2. Sifra

Sifra Niet meer actief

Met een mooi goud of zilverkleurig lint of riem om je middel?

3. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

- Een lint om je middel, zoals Sifra hierboven voorstelde is leuk.
    - Je kunt ook een lange ketting omdoen, met iets groots eraan zeg maar. Die zijn ook niet al te duur bij de Six, Hema e.d.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Mooie lange ketting en wat opvallendere armband. Leuk make upje op en stijlvolle schoenen en klaar is "kees"

5. potjesoep

potjesoep Bekend lid

Apr 13, 2014
    713
    0
    0
    een black dress is zo mooi door zijn simpel heid ,zou het opfleuren met een lange ketting of korte ketting ( ligt aan de hals lijn ) en een leuke armband en als je oorbellen draagt geen ketting erbij dragen maar ook een armband , anders wordt het snel teveel

want je ook kan doen als je er van houd een mooi taille riem met wat diamantjes effect erin om doen maar laat dan weer je ketting en armband weg

paar mooie pumps eronder of flatjes / sleehakken als je die lekkerder vind lopen .. jurkje zonder mouwtjes aan doe ene leuk vestje erop voor de kou

6. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Heb je een voorbeeld voor een ketting? :) Ronde hals.
    Lint is een leuk idee, heb hier een wit lint liggen zal eens kijken of dat staat, kan ik zo eenandere kleur kopen.

Make-up draag ik altijd:).

7. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik zweer bij mijn Mi Moneda ketting voor het opleuken van jurkjes zonder dat het too much wordt.

8. potjesoep

potjesoep Bekend lid

Apr 13, 2014
    713
    0
    0
    ronde hals een zeer fijne ketting dragen ( kort model , hals model ) met een kleine hangertje er bijv aan of niet , vind zelf zilver altijd mooi staan bij zwarte jurkjes

mooi simpel rag fijne ketting kan je zo kopen bij een goede juwelier voor 10 euro

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Bij heel veel zaken verkopen ze mooie bloemen die als broche kan gebruiken maar later ook in je haar kan doen. Al dan niet met glitter.
    Denk aan Hema, V&D, kleinere rommelzaakjes, tussen de haaraccesoires bij bijvoorbeeld Kuidvat.

Later ook weer bij je dochters haar te gebruiken bijvoorbeeld, dus superzuinig. :)

10. Deliana

Deliana Niet meer actief

Lange ketting
    Sier sjaaltje
    Glitter panty
    Riem

11. sam83

sam83 Actief lid

Nov 20, 2014
    296
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoals eerder benoemd, lint of mooi riempje. Ketting of juist iets opvallends in je haar.

less is more

12. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,362
    113
    Female
    een feestelijke sjaal leukt al veel op (en een grote kan ook dienst doen als omslagdoek als het wat frisser is)

Share This Page