Ik ben opzoek naar een stapelbed en een kledingkast uit een serie maar ik kan het niet vinden.. iemand een idee?
Of van steigerhout, supergave stapelbedden met bijpassende kast. Gewoon even googelen er zijn diverse winkels of meubelmakers die dit verkopen.
via facebook zie ik soms stapelbedden van zomerzoen voorbij komen weet alleen niet of hun ook kasten hebben..
Wij hebben een stapelbed met bergruimte op maat laten maken door klauterkamer | avontuurlijke slaapkamers op maat De meneer achter deze site maakt ook bedden met bijpassende kasten
Wij hebben een bed van zomerzoen (van steigerhout). Zij hebben ook kasten. Wij hebben er voor gekozen om een kast van steigerhout op maat te laten maken erbij (niet bij zomerzoen laten maken overigens).
Nee, hij was goedkoper dan een hoop fabriek-bedden en iig veeeeeel goedkoper dan allerlei andere op-maat-maak-opties. Was hier wel midden in de zomervakantie, maar hij kon dus heel snel aan de slag, is twee dagen bezig geweest hier en we hebben een prachtig en superstevig bed
Van de flexa. Wij hebben alles bijpassend voor Sven, maar ze verkopen ook stapelbedden. Kledingkasten, boekenkastjes, bureautjes etc...
Dit is 'm hier geworden trouwens. In de ruimte tussen bed en muur/raam heeft hij nog een aantal planken gemaakt, waar alle boeken nu staan