Vies poeppraatje....

Discussie in 'De lounge' gestart door Donja62, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hoi

Een wat gênant onderwerp maar goed... Sinds een kleine twee weken heb ik problemen rondom mijn ontlasting. Ik ga normaliter twee keer per dag. Nu is dat drie of vier keer. Vorig weekend had ik tussendoor ook nog een buikgriep, overgeven en diarree. Nu is het niet extreem dun maar moet gewoon vaker. Kleur is ook normaal. Verder geen buikkrampen of bloed er bij. Dames met ervaringen?

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Niks genants aan hoor, iedereen moet toch n keer hihi:D..
    Maar de kans is groot dat je nog niet helemaal uitgevierd bent, dus dat het virus toch nog een beetje aanwezig is waardoor je dunne ontlasting heb en meerdere keren per dag.

3. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

He bah:p

Ben je zwanger? Dat was bij mij altijd een boosdoener

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb dat pas ook gehad voor en na een buikgriep. Net er nog wat bacteriën achter waren gebleven. Ik was ook niet meer ziek ofzo, hooguit nog wat gammel. Na 2 weken was het over...

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Je darmflora moet zich weer herstellen na een buikgriep, dat kost even tijd.

6. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Dank voor de reacties

7. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Je kan stinkkaas, yoghurt of yakult proberen. Bij ons thuis doen we dit standaard als we buikgriep hebben gehad of antibiotica moesten slikken.

Deze buikgriep kan trouwens inderdaad lang aanhouden, ik heb er alles bij elkaar zo'n 8 dagen last van gehad.

Deel Deze Pagina