Nog steeds geen nieuws. Politie, leger en vrijwilligers zoeken verder. Moet vreselijk zijn voor de ouders.
Ja het gebeurt wel erg vaak de laatste tijd! Brand graag een kaarsje mee! Ouders en vrienden Sterkte! Liefs Marjo
PFFFFFFFFFFFF Er werd een levenloos lichaam uit het Albertkanaal gehaald te Lummen, mogelijk gaat het om het lichaam van Annick Van Uytsel... De familie werd op de hoogte gebracht van deze feiten. Verder op de avond volgt er meer nieuws ivm identificatie. Aan de familie: Veel sterkte.
het is het lichaam van Annick Voor de ouders en vrienden van haar m'n diep medeleven. Ze is veel te vroeg heengegaan
Ik hoorde het vanochtend op het nieuws. Echt verschrikkelijk, waar gaat het heen als "kinderen" niet eens meer veilig over straat kunnen. Ik condoleer hierbij de familie en vrienden en hoop dat ze dit "ooit" een plekje kunnen geven. Liefs, Duveldraakje
Vanmorgen ook gehoord. Gecondoleerd. Het ergste vind ik nog dat ze de zak waar ze in zat verzwaard hadden zodat ie zou zinken.
Gecondoleerd Ook ik zag het vanmorgen op het journaal.Vreselijk Ik wil haar familie & vrienden heel erg veel sterkte wensen. Liefs, mussie
Heel Diest is in diepe rouw. De mensen zijn stil. Achter de opsporingsaffiches werden witte rozen bevestigd. Laatste nieuws: Annick zou een zware klap op haar hoofd gekregen hebben. Of ze misbruikt is, weten ze nog niet. Pfff.... Ik kan het niet vatten. Blijf er maar over denken en denken. Waarom toch? Zo'n onschuldig meisje met nog een heel leven voor zich. Ik begrijp niet hoe iemand zo iets kan doen... Vraag me af waarom we nog kinderen op deze wereld zetten....
Verdomme, niet weer! Wat een vreselijk nieuws zeg! Condoleerd aan haar naaste familie, vrienden en iedereen die haar kent!
Ze zat bij ons op school... Heel de school was verbijsterd en doodstil, wie haar kende en niet kende, iedereen huilde. Er zal veel begeleiding nodig zijn want iedereen is diep onder de indruk, de directie stond zelf te huilen en kon geen woord meer uitbrengen. Er zijn geen woorden voor wat gebeurd is, enkel tranen en gebed...
Waar gaat het toch heen met deze wereld. heb er gewoon geen woorden voor.. Gecondoleerd voor haar familie, vrienden en kennissen. liefs kaatje
Voor de mensen die het interesseert: http://www.hbvl.be/nieuws/Binnenland/default.asp?art={6432939A-4BE5-4263-94A8-006351D295AD} Hier kan je het rouwregister tekenen dat aan de ouders van Annick wordt bezorg. Dinsdagavond wordt er een stille mars georganiseerd voor het meisje. Ondertussen loopt het onderzoek verder, maar veel informatie wordt niet vrijgegeven. Kan het nog steeds niet vatten