Kaarsje branden aub - Voor Annick Van Uytsel.

Discussie in 'De lounge' gestart door Princess, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess

Princess Actief lid

blijkbaar krijg ik de link er niet goed op

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kan je nog eens proberen?

3. Princess

Princess Actief lid

Personen die hun steun willen betuigen aan de familie kunnen een mailtje sturen naar reacties@hbvl.be
    Alle mails worden aan de familie bezorgd.

Op dinsdagavond is er een "stille mars" in Diest, ter nagedachtenis van Annick. :cry:

4. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Speurders willen Duitser spreken in kader van moord op Annick

Een van de onderzoekspistes die de Leuvense speurders zouden volgen in de zoektocht naar de moordenaar van Annick Van Uytsel is de mogelijke betrokkenheid van een Duitser. De man die bij een bedrijf op het industrieterrein in Halen werkte, is sinds maandag niet meer komen opdagen op het werk. Dat schrijft de krant Het Belang van Limburg maandag.

Uit een navraag bleek dat de man vrijdag nog altijd vermist was. Het Leuvense parket kon dit element in het onderzoek niet bevestigen; de woordvoerder van het parket was in het weekend niet bereikbaar. De verdwijning van de Duitser kan een toeval zijn en helemaal niet in verband staan met de verdwijning van en de moord op Annick Van Uytsel uit Kaggevinne bij Diest. Toch blijft het vreemd dat de man sinds maandag niet meer op zijn werk kwam opdagen. Annick Van Uytsel verdween zaterdagochtend. (SVR)

Daar gaan we dan, de éne verdachte na de andere zal opgespoord en verhoord worden, en let maar op : ze zullen de dader niet vinden...

De doodsoorzaak is nog steeds niet gekend, vooral doordat het lichaam door het water is aangetast en sporenonderzoek is ook enorm bemoeilijkt door het water.

Hopelijk vinden ze iéts wat tot de dader kan leiden, en wordt die ongelooflijk hard gestraft!
    Maar ja, voor een moord kan je in België al vroeg vrij komen, goed gedrag en zeden en van die dingen... Ofwel wordt de dader ontoerekeningvatbaar verklaard en is hij na enkele jaartjes therapie al trug op vrije voeten.
    Op dit vlak schaam ik me dat ik Belgische ben :(

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kijk ga toch even reageren.

M'n man is agent in een nader arrondiciment , doch zei hij en denkt hij dat ze alles zullen doen om de dader(s) te vinden. Maar simpel is dat niet.

We hebben hier in onze geburen een jongen moeten afgeven die doodgereden is toen hij tevoet naar huis ging, dit is nu 6 jaar geleden, nog hebben ze niemand, maar het dossier is nog niet afgehandeld, ze zitten op die plaats vlak aan een caming en daarom denken ze dat het vakantiegangers waren die kurt hebben doodgereden, kurt was enig zoon, ze hadden in de familie al een tante van kurt moeten afgeven met een brand en haar zoon ook, de mensen kunnen hun verwerkingsprocess ook niet starten zolang de daders niet gevonden zijn. We kunnen enkel het beste hopen.
    Doch door m'n werk weet ik tot wat mensen in staat zijn en hoe goed ze kunnen liegen en bedriegen. Ik hoop uit het diepste van m'n hart dat ze de dader(s) vinden, hij of ze moeten enorm gestraft worden en nooit de kans krijgen om vervroegd vrij te gaan als ze niet voor hun daden durven uit te komen. Eerlijkheid ga boven alles, maar zwijgen en doen of je neus bloed, die mensen moeten maar op blaren zitten vindt ik.

Deel Deze Pagina