Kaarsje branden etc.

Discussie in 'De lounge' gestart door allwoman, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy11

    Fairy11 Fanatiek lid

    14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik wil stil staan bij iedereen die het zo hard nodig hebben, maar ook wil ik stil staan bij alle slachtoffers en nabestaanden in welke vorm dan ook.

    Maar vandaag denk ik in het speciaal aan de oorlogslachtoffers, aan hen die hun leven gaven voor ons vrij Nederland.

    Ook denk ik met moederdag in aankomst aan alle moeders die hun kind hebben verloren op wat voor wijze dan ook.
     
  2. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dat is een hele mooie gedachte en wil me daar graag bij aansluiten.:)
     
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek heropend.

    Lotte
     
  4. mamavanukkie

    mamavanukkie Fanatiek lid

    2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Bedankt voor het heropenen.

    Ik brand vandaag een kaarsje voor mijn vader, die vandaag 2 jaar overleden is.
    Lieve papa, ik mis je nog elke dag en ik hou van je. Weet dat je nooit uit mijn hart en gedachten verdwijnt en dat ik elke dag aan je denk.

    Lieve pa, bedankt voor alles wat je me gegeven hebt.
     
  5. Sweetangel28

    Sweetangel28 Fanatiek lid

    3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
  6. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mamavanukkie@ Meis ik brand er 1 met je mee dikke knuf .


    Ik brand een kaars voor alle lieve meiden die mij hier op zp al de tijd [ en nog] heel erg gesteund hebben en vele knuffels hebben gegeven die ik en manlief met veel liefde ontvangen hebben.
    Dank daarvoor schatten!
     
  7. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Brand een kaars voor mijn schoonmoeder.
    krijgt allemaal onderzoeken na aan leiding 2 keer flauw vallen dit jaar.
     
  8. chantelle

    chantelle Bekend lid

    3 aug 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik brand een kaarsje voor mijn lieve oom die ik ongeloofelijk mis
     
  9. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik brand een kaars voor mijn vriendin die morgen geholpen word aan tunnelsyndroom, en voor mijn schoonmoeder die hopelijk geen kwaadaardig iets in haar buik heeft.
     
  10. jewe

    jewe VIP lid

    16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik brand een kaarsje voor m'n moeder die vrijdag een pet scan krijgt om te kijken of er geen actieve kankercellen in de lympfklieren zitten. En voor het zware traject waar we nog voor te komen staan de komende maanden hopelijk met een positieve uitkomst.
     
  11. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ow meis ik weet heel goed hoe je je voelt pff mijn kaars brand ook voor jou.
    Zoals je kunt lezen hopen wij ook dat mijn schoonmoeder geen kanker heeft.dat het dus goed aardig is.
    Of is bij jou moeder all wel kanker vast gesteld?
    Hoop het toch niet:(
     
  12. jewe

    jewe VIP lid

    16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Helaas wel. Ze heeft een grote tumor in haar darmen en in de darmen is het altijd kwaadaardig. Maar de lympfklieren in haar rug zijn ook opgezet wat een uitzaaiing betekend die met actieve of niet actieve kankercellen kunnen zijn aangetast.
    Vorige week wisten we al dat het kanker was maar toen zaten we een hele week in spanning of het te behandelen was.
    Het is zo K*T he die spanning? Hopelijk is het voor je Schoonmoeder goedaardig. Ook een kaarsje voor je Schoonmoeder.
     
  13. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jewe@ Baha kipevel heb ik er van ! sterkte voor jullie en je moeder dikke knuf van mij en marnatman.
    Ja spanning zeker hier maar we blijven rustig , we weten nog niet goed wat er in haar buik zit ze krijgt nog een ct scan en een kijk operatie om een hapje weg te halen .[ naar aanleiding van de ct scan wat daar uitkomt] hopen maar het beste.
    Verdere onderzoeken af wachten
    Schoonmoeder bijna 65, hoe oud is jou moeder? als ik mag vragen?
     
  14. jewe

    jewe VIP lid

    16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    49 jaar.
     
  15. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jewe@ slik nogmaals heel veel sterkte + knuf.
     
  16. jewe

    jewe VIP lid

    16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dank je wel. jullie ook heel veel sterkte.
     
  17. Rnate

    Rnate Fanatiek lid

    10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik brand een kaarsje voor mn dochter die morgen (hopelijk de laatste) echo krijgt voor haar nieren. misschien niet heel ernstig maar wel iets wat mij dwars zit.
     
  18. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoezo niet ernstig? meis sterkte de kaars brand ook voor je dochter hier. .
    Werken de nieren niet goed?

    Jewe@ Dankje meis.
     
  19. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik wil graag een kaarsje branden voor mijn nichtje en neefje, ter nagedachtenis. het is nu bij een jaar geleden dat we mijn nichtje hebben laten cremeren. Ze heeft helaas na 8 maanden zwangerschap het levenslicht nooit gezien :( :(
    Mijn neefje is inmiddels alweer 3 jaar geleden overleden na 24 weken zwangerschap..

    Ook wil ik een kaarsje branden voor mijn broer/schoonzus die ondans het verlies van de bovenstaande 2 kindjes toch weer voor IVF gaan. heel moedig! Ik hoop dat het snel lukt!

    Tevens wil ik een kaarsje branden voor alle meiden die op het wachtbankje zitten, meiden die in de mmm zitten ,en ook voor de meiden die moesten stoppen met de mmm ( zoals marnat) ik weet als geen anders hoe pijnlijk het is om lang te moeten wachten op een wondertje terwijl je niet zeker weet of die er ooit gaat komen....:x
     
  20. Rnate

    Rnate Fanatiek lid

    10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Nah ik lees wel dingen over kanker enz en vergeleken daarbij is dit niet echt iets "bijzonders" denk ik dan maar.
    # dagen voor de geboorte zijn ze erachter gekomen dat haar linkernier sterk vergroot was tegenover haar andere. Na de geboorte bleek het nog zo te zijn en ong een maand na geboorte ook nog wel minder verschil maar wel nog "te groot" er is toen ook gebleken dat ze een grotere blaas heeft. Meisje doet het verder super en merk verder niks aan haar goeie plasluiers e.d maar als het blijvend is zijn er misschien wel maatregelen nodig. Vandaag was weer een echo (6 maand na de laatste) maar de K.A belt pas volgende week, spannend want zag wel dat links nog steeds groter is.. en de vrouw deed een beetje vaagjes en gaf me een onzeker gevoel..
     

Deel Deze Pagina