Kaarsje branden etc.

Discussie in 'De lounge' gestart door allwoman, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik brand een kaarsje voor een kennis van me,haar man van 45 is overleden na kort ziekbed,hij had kanker die niet meer te genezen was :(
    2 jonge dochtertjes laat hij achter :(
     
  2. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik brand een kaarsje voor #kanjerguusje en haar familie en alle andere kindjes die het gevecht met kanker moeten aangaan.

    Bekijk bijlage 195525
     
  3. futuremama

    futuremama Fanatiek lid

    10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ik brand een kaasje voor mijn lieve vriendinnetje die al 9 jaar bezig is voor een klein wondertje en iedere keer weer een teleurstelling voor haar kiezen krijgt!

    [​IMG]
     
  4. mamavanukkie

    mamavanukkie Fanatiek lid

    2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik brand een kaarsje voor mijn vader omdat het een geweldige man was.
     
  5. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik brand een kaars voor mijn schoonmoeder die weer in het ziekenhuis licht . hopen dat er geen kaker in de lymf klieren zit .
     
  6. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik brand een kaarsje voor juli baby Viënna die in het ziekenhuis op haar tweede hartoperatie ligt te wachten.
     
  7. Ik wil een kaarsje branden voor mijn lieve dochter, die helaas niet op aarde mocht leven en ik ontzettend mis!

    Voor alle andere kindjes die helaas veel te vroeg zijn heengegaan, door een afwijking of in de baarmoeder zijn overleden. En voor kindjes die na de geboorte zijn overleden :(

    Voor Jel, Jonneke83, Lara1, Elke1984, Roompje25, Always Mamma, Aichaatje, Albertina1979, Lobi en alle andere mama's die hun kindje zijn verloren. Mijn duimen draaien voor gezonde kindjes voor ons.. en ik denk aan jullie kindjes.

    Voor Marnat, I S en wie nog meer zo lang hebben gestreden voor een wondertje dat nooit heeft mogen komen en afscheid hebben moeten nemen van deze wens.

    Voor de meiden die in de MMM zitten en ervoor strijden om zwanger te worden! Wil jullie alle kracht wensen.

    Voor alle kinderen die onnodig hebben moeten lijden door kinderarbeid, kindermishandeling en seksueel misbruik etc. *slik*
     
  8. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Desiree@ Wat lief meis dat je aan ons denkt !
    Mijn kaarsen gaan ook aan vanavond voor alle meiden die een kindje hebben verloren . Hoop zo dat er toch ooit een kindje voor vele meiden komt.
    Voor ons komt de datum wanneer onze kleintjes een jaar hadden moeten zijn ook dichter bij slik.
    Dacht daar vane week aan pff [ de dag dat we een roze srteep hadden]
     
  9. jeskejes

    jeskejes VIP lid

    1 feb 2011
    8.580
    0
    0
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik brand een kaarsje voor mijn moeder die ligt te knokken na een zware hersenoperatie en dat ze weer helemaal de oude mag worden.
     
  10. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijn kaarsen branden voor ieder die hem nodig heeft.
    En speciaal brand ik 1 voor mijn schoonmoeder die maandag haar eerste chemo krijgt die 7 uur duurt.
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

  12. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    kaarsje is verplaatst maar brand nog steeds
     
  13. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik brand een kaarsje voor iedereen die het gebruiken kan, die het zwaar heeft of voor moeilijke beslissingen staan.

    En vooral voor mijn lieve beste vriendinnetje die plotseling afgelopen januari is overleden ... ik mis haar zo erg! :(
    Haar kinderen die nu al zo jong zonder mama verder moeten, haar man die zo jong al alleen komt te staan.

    En natuurlijk voor mijn schoonvader, mijn opa's en oma's die niet meer bij ons zijn en die we ook heel erg missen :(
     
  14. Momisake

    Momisake Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.625
    166
    63
    Vrouw
    Op een ander forum is de vriend van een mede-maand-mama overleden. Ik brand een kaarsje voor haar en haar zoontje en kindje in haar buik.
    Paar maanden geleden verloor ook al iemand haar man in ons maand-topic, ook voor haar brand ik een kaarsje.
    Ik vind het zo erg voor ze...
     
  15. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijn kaarsje brand weer voor mijn schoonmoeder die ligt in het ziekenhuis , haar tweede chemo gaat niet zo als het moet.
    Allergie door een middel. door ze geen warm eten heeft gehad twee dagen moet ze nu nog een nacht blijven ter observatie .
    Het middel krijgt ze nu wel .
     
  16. iellie

    iellie Niet meer actief

    Ik brand een kaarsje voor mijn oom en tante die in september door euthanasie voor altijd samen zijn. Mijn oom kreeg kanker die niet meer te genezen was, mijn tante lijdt haar hele leven al aan MS. We hebben op een mooie manier afscheid van ze kunnen nemen. Dat ze heel gelukkig mogen zijn samen, daar waar ze nu ook zijn!
     
  17. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik brand een kaars voor mijn s ouders , ze zijn nu beide ziek.
    Svader heeft met uitdroging en het rots virus in het ziekenhuis gelegen.
    Schatten hij brand voor jullie !
     

Deel Deze Pagina