ik heb net het verhaal gelezen. zo klein meisje en al zo veel moeten mee maken. zo zielig. ik hoop echt dat alles goed komt en ook ik brand een kaarsje.
Hi, allereerst heel veel sterkte toegwenst aan jullie allemaal, bvanuit hier met name wat Reiki gestuurd. Heet veel succes de komende tij Jooze
wat een nachtmerrie, je moet er toch niet aan denken dat dit je overkomt. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
ach lief meisje toch, vecht voor je leventje...laat je mama en papa niet achter alsjeblieft liefje blijf leven, je bent een mooi sterk meisje je komt er wel insallah! (normaail zet ik insallah er niet bij omdat de meesten geen mislim zijn maar bijdeze doe ik toch een beroep op Allah) lieve chantal en laurens hou moed, giovanna heeft jullie nu erg nodig ik hoop en ik bid dat alles in orde komt
Wat een vreselijk verhaal zeg. Wat zullen jullie je machteloos voelen. Heel veel sterkte. Het kaarsje brandt hier.
Ik heb net het verhaal gelezen op de babysite. Heel veel sterkte toegewenst! Hopelijk is jullie lieve kleine meisje snel weer beter! Groetjes Otje
Ik heb zojuist het verhaal op de beebiesite van Giovanna gelezen en ben erg geschrokken van dit verhaal. Ook hier brandt een kaarsje voor haar...
jeetje,ben er stil van.verschrikkelijk gewoon. ik wens jullie veel kracht toe en vind het supergoed dat jullie hebben geluisterd naar jullie gevoel. ik zal aan jullie denken...het moet goed komen allemaal.. [-o< liefs angela
ja ik vind het ook zo erg! echt verschrikkelijk gewoon.. ik heb haar gewezen op dit topic en hopelijk heeft ze veel aan onze steun.. we denken aan jullie!