Hey Meiden, De laatste tijd ben ik echt niet aardig tegen mijn mannetje. Er hoeft maar iets te zijn of ik maak een rot opmerking, terwijl ik dat helemaal niet wil. Ik vind het echt vervelend, en hij natuurlijk ook. Gisteren kwam ik thuis en maak ik gelijk een rot opmerking tegen hem dat ie de lamp van de schuur niet had aangedaan en ik dus niet het slot kon vinden van de schuurdeur... Wat ik dus even niet had gezien was dat hij een lekker kopje thee voor mij neer had gezet, bezig was met eten koken... Echt zo lomp van me :S Ik doe mijn best om niet rot over te komen, maar het rolt er gewoon uit, zonder nadenken. Een verklaring ervoor heb ik niet, maar ben echt heel snel geirriteerd. Moest ff mijn verhaal kwijt. Liefs, Wannabemommie.
Ja precies en als je dan dat verdrietige koppie ziet, echt zo van... waarom zeg doe je nou zo... Is hartverscheurend, en je kunt het helaas niet terugdraaien... Enne zwanger zou leuk zijn maar moet wel rekening met hem houden... Moeilijk moeilijk moeilijk....
dat heb ik dus ook ik heb dan miskraam gehad maar de hormonen zitten nog in me lijf blijk uit bloedonderzoek en ik doe ook zo gemeen en lullig terwijl ik het niet wil pffffffffffff
Ow, dat klinkt heel bekend! Hier ook af en toe! Meestal is het dan gewoon dat ik met mn eigen in de 'knoei' zit. En tja, op de een of andere manier moet ik dan lullig doen tegen m. Niks wat ie doet is dan goed en hij moet het dan echt ontgelden! En dan schuldig dat ik mn eigen voel he! Echt heel erg! Maarja, dan is het al te laat! (en ja, gelukkig is dit niet te vaak)
Moeilijk he? En ik kan ook niet aangeven waardoor het komt. Het liefst ben ik de hele dag bij hem, maar aan de andere kant wil ik ook even de ruimte en dingen voor mezelf doen... Pfffffffffff.... Snap mezelf af en toe niet...
Ik had dat heel erg toen ik net zwanger was. Ik wist het toen nog niet eens dat ik zwanger was geloof ik. Ik had het alleen meer naar mijn moeder en zus toe.
dat is heel naar voor jou, maar nog naarder voor je mannetje! misschien helpt het om tegen hem te zeggen 'goh ik merk dat ik je zo afsnauw, ik zie het bij mezelf, en ik voel me er echt rot over' . dan weet hij -dat je het doorhebt en- dat je het niet als normaal beschouwt. trouwens ik heb wel wat aan je bericht, dat is voor mij ook weer een goed voornemen om mijn man meer te bedanken voor alle lieve dingetjes die hij voor me doet! zoals jou mannetje dat thee voor je heeft klaarstaan.. dat is toch onbetaalbaar? heel lief!
Oh ja, dat had ik in het begin van de zwangerschap ook heel erg... Bij mij kwam dat ook wel door die onzekerheid, of alles wel goed zou gaan enzo. En ik wil er dan allemaal over praten, maar mijn man is dus heel nuchter, dat botste soms wel heel erg ja. Gelukkig is het niet meer zo erg.
O o.. wat zielig voor je mannetje! Ik heb het als ik zwanger ben. Dan ben ik echt niet aardig! Mijn man kan dan écht helemaal niks goed doen! Elke dag bied ik mijn excuses aan omdat ik weet dat ik niet lief ben, terwijl ik juist wel lief wil doen... Hormonen... Sterkte!
Klinkt erg bekend, Als ik weet dat ik het doe, dan zeg ik meestal.. Sorry dat ik je zou afbekt, Gaat gewooon vanzelf. Sorry... Dit heb ik als ik ongesteld wordt, en toen ik zwanger was..
Jeetje dit klinkt idd allemaal erg bekend! Maar heb het echt sinds ik gestopt ben met de pil...heeft dit dan met hormonen te maken? Maar hoop niet dat het erger wordt als ik straks zwanger ben haha. Maar doe niet alleen erg bot tegen me vriend maar tegen alle mensen die me dierbaar zijn. Ze zeggen toch wel eens "wie het dichts bij je staat die trap je het hards!" Maar geef het wel aan dat ik niet zo lekker in me vel zit en dat ik niet alles zo bedoel zoals ik het zeg x dees
Hier heb je helemaal gelijk in, is ook ontzettend lief... Ik ga vandaag ook maar superlief voor hem zijn.. Lekker voor hem koken etc, heeft ie wel verdiend. Liefs!
In de week voor ik normaal gesproken ongesteld had moeten worden was ik echt mega-chagerijnig. Terwijl ik daar normaal helemaal niet zo'n last van heb! Toen had ik nog zoiets van "jeej, wat heb ik een last van PMS deze keer!", mjah .. paar dagen later bleek dat het geen PMS was, maar dat ik zwanger was Gelukkig heb ik er tot nog toe verder niet zo heel veel last van gehad. Ik ben soms wel wat onredelijk, maar dan weet ik dat ook van mezelf en m'n mannetje weet gelukkig ook dat het gewoon door de hormonen komt, dus die trekt zich er niet teveel van aan
Ik heb het soms ook hoor en ik ben niet eens zwanger! hahahaha Zal wel aan de hormonen liggen ofzo. Of door onzekerheid en die rare kwaaltjes van het ontpillen enzo. Ik bied wel altijd weer mijn excuses aan en als hij lieve en leuke dingen voor me doet, ben ik daar erg blij mee en zeg ik dat ook. Hormonen, hormonen..... Groetjes, Aleida
Denk dat het bij mij ook de hormonen waren of het druk maken of ik wel of niet ongi zou worden deze maand. Ik ga maar minder stressen aankomende tijd, misschien ben ik dan minder snel geiriteerd en hebben we ook meer zin en tijd om te klussen in plaats van ruzie te maken