Als doden konden spreken, dan zeg ik Ondanks mijn veel te korte leventje Niemand hoeft om mij te treuren De mooiste tijd zal voor mij aanbreken Ik word omringd door bloemengeuren Ik ben verlost van kwel en pijnen Geen verdriet ontsiert meer mijn gezicht De zon zal eeuwig voor mij schijnen Vrede die elke dag mijn pad verlicht Met open armen word ik ontvangen Door hen die mij reeds zijn voor geweest Ik heb niets meer te verlangen En voor niets en niemand ben ik bevreesd Ik zou om jullie moeten huilen Voor het achterblijven op deze aard Maar ik zou met niemand meer willen ruilen Want waar ik heenga is mij veel meer waard In het rijk.....waar doden zullen spreken... mijn zoon ik hou zo veel van hem en ik zal altijd van hem blijven houden hij is geen vlinder hij is mijn engel LEVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ik schreeuw zijn naam de hele dag met geheven handen LEVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII wat moet ik zonder hart?!?!?!?! ik dank jullie voor al jullie kaarsjes en stuen
tranen lopen over me wangen.... Als er iets is dat ik voor je zou kunnen betekenen dan hoor ik het graag.
chaartje en man. ik wil jullie heel veel sterkte wensen,met dit grote verlies van jullie kleine vechtertje levi. dikke knuf tamara
Chaartje, ik had ook al een berichtje achtergelaten bij de prematuur-mamma's, maar ik wil je nogmaals condoleren met dit immens grote verlies. Het kippenvel staat huizenhoog op mijn armen door je gedichtje........
Mijn hart doet zeer, weer zo`n groot verlies. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen! Ik heb dit zinnetje ergens gelezen en is bij me blijven hangen. Levi* zal altijd jullie aanwezige afwezige zijn.
Meid, wat een prachtig gedicht! Er zijn geen woorden voor! Wil jullie heel veel sterkte wensen deze moeilijke periode!
Nogmaals heel veel sterkte en kracht Chaartje voor jou en je familie. Levi heeft zo hard gevochten..hij zal een mooi plekje krijgen.
:'( Wat verschrikkelijk dat jullie kleine dappere mannetje zijn zware strijd heeft op moeten geven. Hij heeft super hard gevochten en dat hoeft nu niet meer. Ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe om dit verschrikkelijke en onmensenlijke verdriet dragelijk te maken. Hier brand een kaarsje voor Levi Jamal en natuurlijk voor iedereen die zoveel van hem houdt.
Wat oneerlijk dat hij de strijd niet kon winnen. Heel veel sterkte voor nu, maar zeker ook voor de tijd die nog komen gaat, die is misschien nog wel moeilijker! Liefs Marjon
Wat intens verdrietig nieuws! Ik wens jou en je familie heel veel kracht toe om dit te verwerken. Dit verdriet is niet te evenaren. Heel erg veel sterkte...