ik stel een vraag en jij beantwoord die en dan stel je een nieuwe vraag.. de anders beantwoord en stelt een nieuwe vraag! snap je hem okee komt tie! Waarom zit je op zw?
omdat ik graag zwanger wil worden, en hier met lotgenoten kan praten! waar ging je laatste ruzie over?
Hey dit idee deed ik net ook ergens op....leuk! Ik zit op zwangerschapspagina omdat ik zo zwanger ben.... Mijn vraag: Kun je helemaal jezelf zijn op ZP?
Ja ik eigenlijk ook............ Kan me niet herinneren dat ik voor het laatst ruzie had, dus mijn antwoord is een beetje saai. Wanneer voor het laatst sex gehad?
ja 2 keer, ik heb me eisprong, dus mogen we het een beetje grondig aan pakken ontvangen, even kijken: hey racheltje!! hoe is ie nu? maak me best een beetje zorgen hoor!! zullen we snel weer een keer afspreken?? liefs Mir
oops dat was een beetje een persoonlijk smsje ik was helemaal een vraag vergeten: wat is een karaktereigenschap waar je je voor schaamt?
De dag dat ik mijn Dochterjte op mijn armen kreeg na de bevalling... Wat heb je gevraagt aan de Sint/?