Ladies, Kerstavond komen mijn moeder en haar vriend gezellig bij ons eten. Mijn man en ik moeten allebei gewoon werken de 24e, dus we hebben geen tijd om een heel uitgebreid diner te maken. Het idee is nu om gevulde kipfilet te maken. Als ik Google kom ik heeeeeel veel variaties tegen om de kipfilet mee te vullen. Maar ik hoor graag van jullie wat jullie succes-recept is. Dank!
Lekker! Een klassieker Zelfgemaakte cordon bleu met aardappel groente mix Is wel effe een werkje maar kun je van te voren ook goed klaar maken. En is erg lekker
Makkelijk en wat ik wel lekker vind: Kipfilet gevuld met mozzarella kaas en zongedroogde tomaat. Allebei fijn snijden en dan met elkaar mengen en de kipfilet mee vullen.. eerst gewoon aanbakken in pan en dan in de oven nog even garen! Lekker met rozemarijn aardappeltjes (hier bij jumbo kant en klaat hups zo de oven in) en sla
Lekker vullen met een mengsel van zongedroogde tomaten, koriander, knoflook... Ook geschikt voor biefstuk, tonijn... etc. etc... Ik maak dit regelmatig!
Ik heb een paar keer kipfilet gevuld met roomkaas (gewoon Boursin of Philadelphia inderdaad) en dan bladerdeeg er om heen, lekker hoor! Hier staat het recept: Albert Heijn
Insnijden, lekker veel philadelphia bij voorkeur die met kruiden) erop. Broodkruimels (peneermeer met kruiden is erg lekker) en dan kun je er wat spek omheen wikkelen en dan maak je zo een lekker pakketje! een half uurtje op 180 ongeveer en Jummmmm suc6