pfff wat heftig hoor, ik heb je blog gelezen met kippevel, heeel veel sterkte gewenst de aankomende tijd, ik brand een kaarsje mee
heel veel kracht gewenst aan de kleine meid, blijven vechten hoor. Ook voor mama en papa en grote zus wens ik veel kracht en veel moed toe. Hopelijk is er snel verbetering te merken. ook hier brand het kaarsje voor Viënna
Jeetje wat erg Heel erg veel sterkte!! En natuurlijk nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter,prachtige naam trouwens..hopelijk komt het snel goed met de kleine meid.
Heb ook de blog gelezen en het bewoog me tot tranen. Al het beste voor jullie en het meest voor dat lieve kleine babytje die zo hard moet werken!
Ik had al gepost in het NEC-topic van mamachantal, en dacht al dat dat ernstig was Lieve kleine meid, dat je lijfje het maar aan kan, en je voorspoedig mag herstellen.
Ik heb een kaarsje aangestoken voor jullie meisje. Gefeliciteerd met haar geboorte, maar sterkte met jullie meisje, voor wat zij in haar jonge leventje en jullie al moeten meemaken.
Ook ik heb een kaarsje aangetoken, zeker voor Viënna, maar ook voor alle andere babytjes die het moeilijk hebben... xoxox
Arm klein dapper meisje.. heel veel kracht en sterkte om door deze periode heen te kunnen vechten!!! Duim voor jullie, dikke knuffel!