Update: Het lijkt er op dat het branden van de kaarsjes heeft geholpen. Ze doet het boven verwachting goed en mag heel misschien over 2/3 weken al naar huis! Ik blijf duimen dat deze positieve lijn door blijft zetten, want dit meisje verdient het om snel thuis bij haar familie te zijn!
Wat fijn dat het beter gaat. Ik heb net ook een kaars aangestoken. Jammer dat ze slechts 48 uur branden.
Fijn dat het beter gaat. Ik duim dat het uiteraard steeds beter zal gaan en dat ze gauw naar huis mag..
Ook ik heb een kaarsje aangestoken. Hopen dat het snel beter gaat met de kleine meid en dat ze snel naar huis mag.
En helaas ging het toch niet zo voorspoedig als gedacht. Voorlopig komt die kleine meid nog niet naar huis.
Meiden echt heel erg bedankt dat jullie zo meeleven!! t gaat helaas nog steeds niet zo super met de kleine telg ze denken dat ze weer aan dr darmpjes geopereerd moet worden, en dat zou dan de 2e week van okt gebeuren..dan is het 6 weken na de laatste operatie. Ze houd niet genoeg voeding binnen..t kan niet goed opgehoogd worden. Ze komt niet verder dan 30cc per voeding (10cc zelf drinken,20cc via sonde) als ze meer krijgt spuugt ze alles er uit en zijn gelijk die darmen/maag van slag. Voorlopig zijn we er nog niet helaas