kaarsje branden

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja, genoeg redenen om een kaarsje te branden zo te lezen ;)

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    nee...nooit

3. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Ja, regelmatig een kaarsje bij de foto van mijn dochter, omdat dat goed voelt als een soort troost.

Sandy

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Ja, regelmatig voor mijn vader en opa. Maar ook als iemand een operatie krijgt.

Daarnaast heb ik in kerkjes over de hele wereld kaarsjes voor mijn vader aangestoken. Dat is echt iets wat moet als ik een kerkje zie! Vind het een heel mooi gebaar en ik ben verder echt totaal niet gelovig! Ben de slechtste katholiek die er is!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Herkenbaar, hier brand ik ook wel eens een kaarsje voor iemand die geopereerd wordt of heel erg ziek is. En ik heb heel lang geleden toen ik op vakantie was met mijn vader in Milaan, een kaarsje gebrand in de kathedraal daar, voor mijn opa, die toen erg ziek was.

6. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik brand een kaarsje bij het sterretjesveld waar onze zoontje is uitgestrooid. Er staat naast de afdruk van zijn voetje wel altijd een kaarsje, maar vaak niet aan. In het begin wel... Maar wordt toch steeds minder. Ik hecht momenteel meer waarde aan de begraafplaats.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee.

Ik denk namelijk nog elke dag aan hun. En dat doet mij meer als een kaarsje.

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ja, een moment om even bewust stil te staan bij alle lieve mensen die ik in mijn hart bij me draag.
    Ook als we in de kerk komen brand ik een kaarsje.

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Steeds meer, op momenten dat ik eraan denk zo ineens, niet bij een foto maar wel met de gedachte aan mijn vader... En stom genoeg ben ik het pas gaan doen sinds de geboorte van onze dochter..

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik wilde altijd wel, maar het mocht nooit van m'n moeder omdat ik erg vaak (PER ONGELUK!) de magnetron in de fik zette/kaarsen omstootte.. Nu heb ik zoiets van laat maar, ga er niet nu nog mee beginnen..

Deel Deze Pagina