Florida, wat een verdrietig verslag. Die achtbaan van hoop en vrees herken ik maar al te goed. Ik wens je nogmaals veel sterkte toe met dit enorm grote verlies...
de tranen lopen over mijn wangen, wat een verhaal. heel veel sterkte met dit inmense verdriet en verlies. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
de tranen lopen me over de wangen ik wil jou en je kerel heel veel sterkte wensen de komende tijd en nee een nieuwe baby zal zeker geen vervanging zijn. maar als je een gezin wilt is het toch welkom en aan jullie robin zullen jullie altijd blijven denken.
er zijn geen woorden voor dit verdriet. ik wil jullie heel veel sterkte toewensen de komende tijd en de tijd erna. een 2de kindje zal altijd een berschermengeltje bij hem of haar hebben met de naam robin.
Pff vreselijk dit! Ontzettend veel sterkte met dit onmenselijke verlies! Woorden schieten echt te kort....
Wat een verschrikkelijk bericht! Op een wolkje zo hoog Zit je lekker zacht Kijk je naar de regenboog De maan die naar je lacht Sterretjes blinken om je heen De zon verwarmt je huid Je bent daar boven niet alleen Je bent ons vast vooruit Heel veel sterkte met dit enorme verlies!
Wat een ontzettend akelig bericht. Ik heb het verhaal gisteravond gelezen en het laat me niet los. Ontzettend veel sterkte en kracht om dit te boven te komen.
Tranen schieten in mijn ogen. Wat dapper zijn jullie geweest om zo te kiezen voor het leven van jullie kindje. En jullie hebben gevochten voor haar leven. Helaas heeft ze niet lang bij jullie mogen zijn. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
Lieve Florida en echtgenoot, Vanmorgen werd het nieuws van jullie Robbin op het forum van de februari-mama's gesignaleerd. Ik heb jullie verhaal gelezen en de tranen staan me in de ogen. Wat zijn we toch kwetsbaar met zijn allen en wat kan de natuur soms wreed zijn. 'Gelukkig' hebben jullie Robbin nog eventjes levend bij jullie gehad. Ik wens jullie alle kracht en moed toe om de komende tijd het verlies te verwerken en weer verder te leven. liefs Noppie
Ook deze februari-mama hoorde het verschrikkelijke nieuws vandaag! Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen met het verlies van Robin*
Via de februarimama's werd ik geattendeerd op je verhaal. Heb het met tranen in mijn ogen zitten lezen, wat verschrikkelijk en zo ontzettend oneerlijk. Ik vind het heel moedig dat je het allemaal opgeschreven hebt hier. Ik wil jou en je man heel erg veel sterkte wensen met dit onmenselijke verlies. Liefs
Lieve Florida en echtgenoot, Ik heb je verhaal hier gelezen en de tranen staan in m'n ogen wat kan het leven hard zijn! Waarom? denk je dan. die vraag heb ik mezelf het afgelopen half jaar al duizenden keren gesteld maar daar krijg je helaas geen antwoord op. Ik wil jou en je man heel veel sterkte en kracht toewensen om door deze moeilijke preiode heen te komen. Ik hoop ook dat je veel steun van familie en vrienden zult krijgen bij het verwerken van het verlies van Robin* want dat heb je hard nodig! Schrijf ook maar lekker van je af op dit forum want dat lucht vaak ook op. Liefs spirit
Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst in deze zware tijd. Wat vreselijk dat jullie dochtertje Robin* er niet meer mag zijn. Mijn gedachtens zijn bij jullie
Zit hier met tranen in mijn ogen en een dikke brok in mijn keel alles na te lezen. Pfff, niet te geloven, wat erg! Heeeeel veeeel sterkte! Groetjes Claudia
Het klinkt heel gek, maar ik wil jullie feliciteren. Jullie zijn papa en mama geworden van een prachtige kleine meid, Robin! Helaas hebben jullie haar ook vrijwel direct weer moeten verliezen, hoe oneerlijk. Woorden schieten tekort, heel veel sterkte met dit inmens grote verdriet.
Lieve pappa en mamma van Robin*, Ik heb een berichtje op jullie site achter gelaten en zie nu dat er ook eens stukje hier staat. Nogmaals wil ik jullie heel veel sterkte wensen en Robin* zal nooit vergeten worden. Ik mis je Ik kijk naar de sterren, ik tuur over de zee. De woorden "ik mis je" breken mijn hart in twee. Ik huil in de regen, ik treur op het ijs. De woorden "ik mis je" brengen mij van de wijs. Ik roep naar de bomen, ik schreeuw in de wind. De woorden "ik mis je" doen pijn mijn lieve kind. Ik zoek in de mist, ik staar in de dauw. De woorden "ik mis je" vertellen hoeveel ik van je hou. Vlindertje mamma van Djordy* en Megan