Hallo lieve meiden, Op een ander forum kwam ik dit tegen. Ik vond het de moeite om te kopieren naar deze site (doe ik anders niet zo gauw). Het geldt voor iedereen en ik hoop dat er veel mensen meewerken. Lees het maar gewoon, ik heb er niks meer aan toe te voegen. Kaarsen branden wereldwijd 2006 ieder jaar op de 2e zondag in december: Worldwide Candle Lighting. Zondag, 10 december 2006 Opdat hun licht voor altijd zal stralen zetten mensen in de hele wereld op deze dag om 19.00 uur brandende kaarsen voor hun raam om hun gestorven kinderen te gedenken. Zo worden de kaarsen in de ene na de andere tijdzone telkens een uur na elkaar aangestoken, zodat een golf van licht de hele wereld overspoelt. .. Opdat hun licht altijd zal stralen. Steek een kaars aan voor alle kinderen die gestorven zijn Tweede zondag in december 7 uur s avonds, de hele wereld rond Elmo
wat een mooi idee en ook dat er dan een hele stroom van licht door de wereld zal gaan. alsik thuis ben, doe ik zeker mee
Ik heb er nooit van gehoord, ik vind het een heel mooi gebaar en ik heb altijd kaarsjes aan maar dan zal ik het doen met de gedachte voor al die kleine engeltjes boven ons.
Wauw wat een mooie gedachten. Mijn gedachten zal vanavond ook bij al die lieve kleine engeltjes zijn als ik de kaarsjes aansteek.
Oh vind ik ook een mooi idee! ik brand ook altijd kaarsen nu dat het zo donker is, maar dan nu ff met een ander idee!
Op veel van deze donkere dagen steek ik vaak wat kaarsjes aan......geeft een warm en gezellig gevoel vind ik altijd. Morgen avond dan ook met een extra gedachte! Vind het een mooi idee.....
Wat een mooie gedachte. Ik heb nu sowieso veel kaarsen aan, maar morgenavond 19.00 uur zal ik er even echt bij stil staan. Pim
Ik brand dan zeker kaarsjes met een speciale gedachte. Niet alleen voor de sterrenkindertjes, maar ook voor hun papa's en mama's en iedereen die bij ze hoort en ze mist...