Hemeltje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ssgerundt, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Wie van jullie gebruikt een hemeltje en waar hebben jullie het gekocht?
    Weten jullie misschien ook hoe duur zo'n piek is voor het hemeltje?

2. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    De kosten weet ik niet zo maar ik heb bij de voor mijn zoon die nu drie is bij de ikea een hemelstok gehaald die bevestig je aan de muur ik heb toen baby blauwe stof gehaald en er over heen de kanten stof van ikea was echt heel mooi om te zien en niet duur je kunt natuurlijk ook een gewoone hemelstang halen ze zijn niet zo duur geloof ik,bij de leenbakker heb je ook een mooie hemelstang veel suc6 met uitkiezen gr sofaan

3. Gisimino

Gisimino Lid

24 aug 2006
    78
    0
    0
    Neeroeteren
    Hallo,

Wij hebben een hemeltje gekocht van Snoopy. Deze hebben we via marktplaats gekocht omdat er toevallig een leuke aanbieding was.

We wilden eerst het hemeltje bestellen in een internetwinkel omdat het daar toch goedkoper was dan in de babywinkels zelf.
    http://shop.babycentrum.com/shop/index. ... 9fb387b7cb
    (Via deze internetwinkel hebben we wel de deken van Snoopy gekocht, er is wel een levertijd van 2 tot 4 weken op de collectie van Anel)

De piek voor de hemel hebben we gekocht bij babydump en kostte daar 18 euro.

Groetjes,
    Gisimino

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ik heb nog een hemeltje te koop met stok erbij... kijk maar in mijn fotoalbum

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik twijfel dus ook. Het is alleen voor de sier en na een aantal maanden moet je hem weg halen omdat ukkie dat eraan kan gaan trekken! Dus weet niet of ik er 1 wil!
    Nu heb ik bij de ikea een boomblad gezien die je boven de ledikant kan hangen, en dat vind ik ook wel gaaf!
    Heb nog even de tijd om erover na te denken!

kus miek

6. christina

christina Niet meer actief

Mijn schoonmoeder heeft het zelf gemaakt, we hebben in betweenstof (7mtr) bij de leenbakker gekocht, bij een handwerkwinkel een grote metalen ring (50 cm doorsnede) en zo heeft ze er een hemeltje cq klamboe van gemaakt op gehangen aan een grote metalen haak aan het plafond. We hebben nu een uniek hemeltje, kosten totaal circa 90 euro.

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Je kan bij Leenbakker ook leuke hemeltjes kopen ze kosten daar ook niet zo duur!

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    mieke
    ik heb hier nog een boomblad liggen nog helemaal nieuw in verpakking...
    ik heb er toen 2 gehaald maar 1 was voldoende hihihiih beje te overmoeddig geweest met inkopen doen
    kijk maar in mijn album

groetjes Mandy

9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik had ook een hemeltje, maar die is er al lang weer van af. Moest ik het opnieuw doen, dan geen hemeltje meer.
    Oogt mooi en daar stopt het ook mee.

10. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Sweetcandie!

Ik vind hem wel erg mooi, maar wil gewoon een standaard witte of ecru.
    Maar toch bedankt

11. christina

In mijn album heb ik een foto gezet van mijn hemeltje cq klamboe. Mijn schoonmoeder heeft deze gemaakt en ik ben er heel trots op.

12. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Heel mooi hemeltje!
    Wij hebben dezelfde meubeltjes!

Groetjes Inge

13. christina

Hoi Inge,
    Grappig dan hebben we dezelfde meubels en zijn we beide op 1 feb uitgerekend. Spannend. suc-6

14. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Die ga ik waaschijnlijk ook nemen. Ook omdat een hemeltje toch maar tijdelijk is en het boomblad kan je veel langer gebruiken, want je kleintje kan er niet aanzitten.

15. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Nou van het boomblad zien we toch maar af, we gingen naar de ikea om hem te halen, wilde hem graag! Wat blijkt, je moet hem met 4 schroeven aan de muur vast maken! 4 gaten boren! Ik ben zo een mien die elke keer alle meubeltjes verplaatst, dus dan zitten er straks overal gaten in de muur! Dus we hebben gewoon een klamboo gekocht voor 20 euries en die maken we aan het plaffond vast! Ook lief!

Deel Deze Pagina