Ik zoek me suf op internet maar kan niet echt veel reacties lezen betreffend de combiwagen. Zijn er dames hier die deze wagen hebben gekocht en wat vinden jullie ervan? Ik heb de grijze/lime gekocht bij Leen Bakker voor 140euro maar ik moet nog meer dan 3 maanden wachten voordat ik het kan gaan gebruiken.
Ik heb er eerlijk gezegd mijn twijfels bij of zo'n wgen 3 flinke jaren mee zal gaan, zoals de wagen die ik heb en dan nog een kind..
ik heb m ook... ik raad m af, vind het niks, heb de bak nooit gebruikt maar als ze gaan zitten is het niks, de mijne is al gaan scheuren en heb m nog niet eens een jar, er is weinig ruimte en je kunt m niet goed afstellen, liggen gaat lastig en dat zwarte bij het stuurgedeelte is al gescheurd, als je op een schuin gedeelte rijd of je kindje pak iets vast in een winkel en strekt daar aan, klapt de wagen om
Wat bedoel je met " het liggen gaat lastig "? Ik heb hem ook en zo op zich vind ik het geen slechte kinderwagen , alleen erg groot en log. De kinderwagenbak is idd klein. Isabella is bijna 4 maanden en past bijna niet meer in de kinderwagenbak. Als Isabella kan zitten ga ik toch kijken voor een buggy van een ander merk.
het liggen gaat moeilijker doordat je dit op een rare manier moet doen.. vind het veel fijner om een knopje of hendel te hebben, gaat sneller en makkelijker.. bedoel dit natuurlijk wel met de zitstand... bak heb ik zelf nooit gebruikt, als mijn zoontje ergens aan zit in een winkel en trekt eraan dan valt d wagen op de zijkant
ik heb ook de bebies first ik vind het tot nu toe een mooie wagen alleen niet zo heel breed ik zie ze trouwens hier in de buurt aardig veel lopen met zo,n wagen. maar ja smaken verschillen kuzz anita
@bibiche, nee ik heb zelf noet zo'n wagen, ik heb een quinny Freestyle en dit wordt het 3e kindje dat erin gaat en hij is nog perfect! geen scheuren o.i.d in de bekleding, hij is zelfs niet versleten op het zitvlak ofzo, ze hebben erin gestaan, gesprongen, miljoen keer met de schoenen in en uit geklommen, regelmatig met z'n tweeen erin gezeten enz. dat zie ik gewoon niet gebeuren met zo'n wagen.
stevigmijn zoontje gaat nogal vaak naar voren zitten in de wagen, de hele achterkant gaat dan mee naar voren vind m absoluut niet stevig