Gaan jullie op verplicht nieuwjaarsbezoek vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik ben benieuwd hoeveel van jullie bij familie langsgaan vandaag, puur omdat het nou eenmaal zo hoort, terwijl je er geen zin in/puf voor hebt?

2. Tese

Tese Niet meer actief

Nou rond half 11 gaan we naar m'n opa. Dat zie ik wel als een verplichting. Vanmiddag naar m'n schoonouders en dat zie ik niet als een verplichting.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn schoonmoeder heeft een hekel aan zulke verplichtingen dus daar hoeven we vandaag niet heen.. Daar gaan we van de week even langs.. Gewoon, spontaan op dezelfde manier als andere dagen/weken in het jaar..

Wel gaan we naar mijn ouders vanmiddag.. Doen wel elk jaar.. Halverwege de middag met wat hapjes op tafel, dan met de familie patat eten en halverwege de avond weer naar huis.. Het moet niet, het mag.. Maar we weten dat ze wel teleurgesteld zouden zijn als we niet kwamen, al zullen ze dat nooit hardop zeggen.. Maar dat is geen probleem, bij mijn ouders is het altijd gezellig :)
    Hebben er zeker zin in .

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Nee, de visite komt hier heen!
    Ben jarig vandaag.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gefeliciteerd!

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    haha ja hier wel! en we hebben het druk van we hebben er 5 te gaan!!:D

ouders
    schoonouders
    mijn opa en oma
    mijn andere opa en oma
    mans opa en oma

dus we zijn wel even onderweg.
    ( sommige zie ik als verplichting en sommige niet)

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ga even langs mijn ouders :) en mij zusje die woont tegenover mijn ouders

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Eh nee.. alles wat verplicht is, doe ik niet aan mee. Dus als we gaan, doen we het met plezier en anders gaan we nergens heen. We hebben nog geen plannen overigens.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    @Consider, gefeliciteerd!

Wij gaan even bij mijn ouders straks op de koffie, niet omdat het moet, hebben we net spontaan bedacht.

10. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    nou.... verplicht is t niet, maar verwacht word t wel.
    naar mijn ouders dus, daar komen gek genoeg ieder jaar nog al mn broers en mijn vrienden en vriendinnen heen, dus t is wel gezellig, maar zou t ook wel leuk vinden om lekker thuis te blijven en kijken of er hier iets komt. (meestal niet, mn moeder moest gister mn kerstboom nog bekijken terwijl hij er al dik 3 weken staat...)

11. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik doe ook niet aan zg. verplichtingen. Als ik ergens heen ga doe ik dat omdat ik dat leuk vind, en anders niet.

12. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Wij gaan straks naar mijn schoonmoeder, schoonzus komt daar ook heen.
    Ik heb een avonddienst vanavond dus verder geen bezoeken.

Groetjes Senna

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik ben ook allergisch voor verplichtingen idd, en heb na maar een kleine 4 uur slaap en een vriend met knallende hoofdpijn geen zin om nog op pad te gaan vandaag.

Zullen m'n moeder en oma niet zo geweldig vinden denk ik, maar too bad ;)

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij gaan even naar beide ouders toe, maar zie dat niet als een verplichting. Als we er geen zin in zouden hebben of tijd, dan zouden ze dat ook accepteren.

Wij hebben beide geen opa's en oma's meer dus daar hoeven we niet naartoe. Dat vond ik namelijk wel een verplichting, maar ook niet erg.

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij gaan dadelijk even naar mijn schoonouders en vanmiddag naar mijn ouders.
    Dat is altijd wel leuk hoor.

16. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Verplichtingen doen we nie aan, mijn vriend zn familie probeert ons te verplichten, maar als ze zeggen dat ik rechts moet ga ik links:) Lekker dwars tegen de draad in! Vandaag een lekker lui dagje thuis en alle kerstspullen eruit!

17. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Schoonfamilie en dan vaders kant, zorgt altijd een van de ooms of tantes voor een nieuwjaarsborrel, dus verplicht niet maar wel gezellig en weer een gelegenheid om elkaar te zien.

18. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Nope, we doen vandaag Helemaal Niks.

19. marilouise

marilouise Niet meer actief

nee hoor we doen waar we zin in hebben er is ieder jaar een nieuwjaarsreceptie van mijn familie, ik probeer meestal wel te gaan maar niets moet.

denk dat we nu wel even gaan, daarna gaan we misschien nog even bij schoonouders langs, kans dat we gewoon naar huis gaan is ook erg aanwezig!

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wij zijn bij mijn ouders gebleven, schoonouders komen later deze week want mijn vriend heeft dienst..

Deel Deze Pagina