Wij hadden eerst een all in pakket bij ziggo (televisie-telefoon-internet), maar vriendlief wou graag glasvezel via kpn, prima ziggo opgezegt en kpn zou vandaag komen tussen 8.00 en 10.00, inmiddels bericht gehad van ziggo dat we morgen uit de lucht zijn via hun. Maar tot op heden geen kpn gezien hier aan de deur.. dus ik net gebeld.. ja mevr het gaat niet lukken vandaag de eerst volgende afspraak kan gepland worden op 20 maart.. uhm pardon!! Heb ze net even niet zo vriendelijk opgebeld en gezegt dat ik voor 17.00 vanavond een duidelijke oplossing wil hebben cq in de lucht wil zijn via hun en zo niet dat ze het direct mogen annuleren en dat ze me direct als klant weer kwijt zijn.
wat vervelend meis !! Ik zou dat idd ook niet pikken, want zolang geen tv dat kan natuurlijk niet. Hoop dat het opgelost wordt !
Nou vind persoonlijk televisie nog het minst belangrijke, het gaat mij om internet. Heb het niet alleen prive nodig natuurlijk maar ook zakelijk, krijg je doodleuk als antwoord: dan had u een zakelijk abbonement moeten afsluiten.
Wij zijn net verhuisd en ons abb van online meegenomen. Alles op tijd aangemeld, zouden we per 10-febr tv, internet en tel hebben op nieuwe adres. Zijn ze vergeten onze verhuizing door te zetten!!!! Het resultaat: wij hebben nog steeds geen tv, internet of telefoon (al een maan!!!!), het komt hopelijk over een week! (ben boos geweest, 100x gebeld, maar het is zo'n onwijse bureaucratie, bah!)
oow adi wat vervelend, ik zou woest zijn geweest en allang naar een ander gegaan zijn (ook al moet je dan een maand wachten) pfff ik kook gewoon van woede, hoe makkelijk ze er ook over deden, "sorry mevrouw het kan 20 maart grrr"
kpn oh bah wij gaan in mei weg daar gadverdarie wat een irritant iets zeg.. ontvangst schommelt vaak automatische incasso gaat hier vaaaaak fout en dan worden we weer afgesloten.. echt bahhh ik ben blij als ik dr weg ben.. en klantvriendelijkheid is ook ver te zoeken..
toen ik kpn las hoefde ik eigenlijk al niet meer verder te lezen. ik wens je heel veel succes, je zult het nodig hebben in de toekomst. en ik denk dat we je ook een tijdje niet zullen zien hier als je internet morgen wordt afgesloten door ziggo.
Jij dus ook niet al te beste ervaringen met kpn Blup? Nou ik heb wel internet in de zaak hoor dus jullie zijn me niet helemaal kwijt hihi
ikzelf in een heeeeeeeeeeel ver verleden, ik heb toen torenhoge telefoonrekeingen gekregen terwijl ik alleen woonde heel bewust met de centen was en onmogelijk zoveel gebeld kon hebben..maar ze zijn onbuigzaam en weigeren een fout toe te geven. maar waar ik nu op doel,ik ken inmiddels heel veel mensen die trubbels hebben met kpn en dan praat ik over maanden zoniet langer. een kennis van mij heeft 3 maanden geen intermnet en tv en telefoon gehad terwijl ze op punt van bevallen stond op laatst. en die knuppels konden niet zeggen waarom niet. ja, duhhhh.... áls ze al iets zinnigs zeiden of deden, want ook dat duurde maanden. je kunt al hier in dit topic al lezen dat ali inmiddels ookal een maand zonder internet zit, ik vrees dat er daar ook nog wel een paar bij gaan komen.
Nou lekker dan! Breek me de bek niet open over dat f*cking KPN :x. Wat een ballenzaak is dat zeg. Wij dus ook hartstikke problemen mee gehad. 6 maanden lang dubbel betaald, was iets niet goed gegaan met een verhuizing. Tig keer gebeld, maar geen hond die je begrjipt. Tot ik het zo zat was dat ik midden in de nacht een pissige mail heb gestuurd waarin ik gedreigd heb met juridische stappen als ik ze het niet zsm zouden oplossen en ik niet binnen een week het teveel betaalde geld op mijn rekening zou hebben. Nou echt waar, met een week was het probleem dan eindelijk opgelost. Ik had die woeste mail maanden eerder moeten sturen . Nu zijn we gelukkig helemaal verlost van dat ellendige KPN en zitten we met alles bij Ziggo. KPN SUCKS!