Hoi, Al 5 jaar lang doe ik aan kaartleggingen face 2 face. Nu heb ik een aantal proefkonijntjes gehad op deze site en ik moet zeggen dat ik de feedback krijg dat het meeste klopt! Gezien het aantal aanmeldingen en vragen wanneer ik het weer ga doen open ik deze topic. Je kan kiezen uit een algemene legging, je doel, of je kan me een vraag stellen, dan laten de kaarten mij zelf weten welke ik moet pakken. Graag in je PB je volledige naam, geboorte datum, welke legging je wilt en evt je vraag vermelden. Als je foto van jezelf mee kan sturen zal het nog beter lukken! Houdt er rekening mee dat ik niet op geslacht, bevallingsdatum en bevruchtingsdatum kan leggen zoals met pendelen. Houdt er ook rekening mee dat de kaarten die ik voor je leg, jouw verhaal vertellen. Ik kan niet zeggen of het goed of fout is, wat de kaarten voor je betekenen of bedoelen. De kaarten kunnen op alle manier advies geven over werk, prive, situaties.. Ik zal zelf aangeven binnen welke tijden je je kan aanmelden via een PB bericht. Buiten deze tijden heeft het helaas geen zin. Nog een laatste tip, pin je er niet teveel aan vast! De kaarten is voor de leuk, ze kunnen je een tip geven en het is aan jou wat je er mee doet! Liefs Mataraa
Hoi Allemaal, Ik wil jullie bedanken voor de lieve en leuke feedback die ik ontvang en dat ik jullie daadwerkelijk "help" Toch wil ik even melden dat ik even een pauze in las. Ik krijg veel berichten met "he wil je ff" en vragen wanneer iemand zwanger wordt of geslacht. Ook nog vaak de tijden die ik aangeef. Nogmaals wil ik benadrukken: Ik zal alleen beantwoorden binnen de tijd die ik aangeef! Ik kan niet kaartleggen op wanneer iemand zwanger wordt, geslacht en dergelijke. Kaartleggen is puur een hulpmiddel met tips van de engelen om je te begeleiden. Ook doe ik dit naast mijn werk en prive leven én om jullie te helpen.. Van dit soort PB-tjes krijg ik slechte energie en zullen de leggingen voor de anderen ook niet optimaal lukken. Vandaar dat ik pas vanaf volgende week pas weer een tijd zal geven. Liefs Mataraa
Heel begrijpelijk. En erg jammer dat er mensen zijn die jou op zo'n manier benaderen. Ik geef je groot gelijk.
Jullie kunnen een PB sturen tot 13u! uiterlijk donderdag antwoord. Ik zal ook de betreffende pb-tjes die ik al had beantwoorden.
Super bedankt!!!! Ben heel erg benieuwd wat er een volgende keer uit komt Zo eerst weer werken tot 23.50 drukke en volle route en avond.
Het is bij mij al eventjes geleden, maar ik wil je toch nog even bedanken voor je legging! Ik herkende me er heel erg in en vond het erg mooi.
Ik had je via een pb al bedankt, maar wil je ook via deze weg bedanken. Ook ik herkende me er heel erg in! Het was ontzettend fijn om te lezen