Hey dames, Na een lange lange pendelstop van 9 maanden(denk ik),start ik er terug mee. MAANDAG 28 SEPTEMBER kan je me pb sturen tss 14u en 16u. Ik zal de pendel dinsdag behandelen dan ben ik alleen. Ik pendel op: *Maand dat je zwanger zou worden *Geslacht *Indien 35 weken+ dan ook op bevallingsdatum. Indien nog vragen stel ze gerust dames. Groetjes, Laura Hier in bijlage een recente foto van men bijna 6 maand oude dochter Emma.
Hey wat leuk! Ik zal proberen je maandag een verichtje te sturen. En wat een gezellige dame heb je daar op de bank zitten!
Thx Meid da je het toch ook leuk vind haha. En uwe kapoen groeit ook als kool he ongelofelijk. Als ge weet dat 1 en 2 jaar geleden da we er alleen nog maar over spraken en nu zijn onze 2 kapoenen er al een hele tijd. Hier ist nu definitief gedaan,ML heeft zich vorige week laten helpen.
Bedankt voor jullie vele pendelaanvragen dames, Voor diegene die te laat zijn ! Morgen nieuwe pendelaanvragen: Dinsdag 29 September 2015 Van 10u tem 12u00 PS: Alles buiten deze tijden wordt automatisch verwijderd !!! Geef me jullie complete naam + geboortedatum aub. Mvg, Laura