Sorry dames, ik heb heel veel aanvragen gehad (had ik niet verwacht in een half uur tijd) en door het super warme weer loop ik wat achterstand op.. Jullie krijgen zsm antwoord!!
Geeft niet, neem je tijd. Dit is ook veel te warm om kaart te leggen. Ik vind het super dat je het wilt doen.
Iedereen heeft antwoord!! Helaas weer veel aanvragen buiten de aangegeven tijd gekregen ik ga daar dan ook geen antwoord meer opgeven... ik lees ze niet en ze gaan linearecta naar de prullenbak!!!
Jullie kunnen nu een pb sturen voor inzichtskaart tot 18:00 PB'S DIE NIET AAN DE REGELS VOLDOEN OF BUITEN AANGEGEVEN TIJD BINNENKOMEN WORDEN GELIJK VERWIJDERD
Voor de nachtbrakers onder ons.. je kan tot 02.00uur een pb sturen voor een inzichtskaart. Uiterlijk vrijdagavond antwoord!
Wederom aanvragen gehad buiten de aangegeven tijden... erg jammer... Je kan nu een pb sturen tot 12:45 voor een inzichtskaart. Ps tarot kaarten ga ik pas na mijn zwangerschap weer doen. Dat kost teveel energie. Vandaar dat ik het op inzichtskaarten houdt