Iedereen heeft anwoord! Je kan tot 14:15 pb sturen voor inzichtskaart. Tarot doe ik pas weer na mijn zwangerschap
Iedereen heeft antwoord!! Dames nogmaald het verzoek om goed naar de spelregels te kijken alvorens je een pb verstuurd
Wederom pbs gehad buiten de aangegeven tijden... Zo jammer... ik heb ze dan ook direct verwijderd.. Wanneer wordt er nou eens goed gelezen wanneer er aanvragen gedaan kunnen worden? Zo wordt het echt niet leuk meer om te doen...........
Jammer dat mensen niet lezen.... voor jullie heel vervelend want jullie doen het voor ons. Jammer dat diegene het verpesten voor een ander, maar ik kan je goed begrijpen.
Wat jammer mataraa, snap dat die aanvragen buiten de tijd jullie plezier erin wel weg nemen. Helaas is lezen voor sommige idd lastig. Dit gebeurd toch telkens weer. lees dit zo vaak bij pendel topics.
Idd allemaal deleten meid. Ik moet zeggen dat ik er ook vanuit ga dat niet iedereen het 'expres'doet. Ik weet nog wel toen ik hier nieuw was ik ook per ongeluk een verzoek had gedaan buiten de tijd omdat het allemaal nieuw voor me was. Ik vind alleen de reacties daarop soms zo erg. Ik krijg ze ook weleens buiten de tijd, had bv een keer terug gemaild dat ik er niet op reageer. En toen kreeg ik een grote mond terug van nooou laaaat maar blabla. Ja idd, ik laat het maar haha. Pff jij wil toch iets van mij. Dus maak je er niet te druk om, hopelijk blijf je het leuk vinden om te doen!
Je kan nu een pb sturen voor een inzichtskaart tot 27-9 22.30uur. Lees goed de regels! Pb's zonder goede informatie en buiten de tijd worden gelijk verwijderd. Binnen een week heb je bericht!
Je kan tot 24.00uur een pb sturen voor een inzichtskaart! *lees goed de topic regels, anders wordt de aanvraag zonder antwoord gelijk verwijderd*