Hallo allemaal! Ik ben Moeke1983 een thuisblijfmama van een lieve dochter. Ze is op 13-01-2014 geboren en nu onofficieel 'bezig' met een 2e wonder we zijn er nog niet super mee bezig maar gebruiken ook geen ac meer dus we zullen zien mentaliteit zeg maar Ik houd me veel bezig met het spirituele en dus ook een tijdje prive bezig met pendelen. Ik zal nog vast veel foute antwoordjes geven maar ik hoop natuurlijk van niet en dat ik veel goed ga hebben! Ik zou dus heel graag voor jullie willen pendelen op aangegeven tijden. Net zoals mijn pendelega's worden aanvragen buiten deze tijd verwijderd en niet beantwoord. ben je een ook een pendelaarster? als je voor mij pendelt is gegarandeerd een pendel terug! Ondanks dat ik een thuisblijfmama ben heb ik ook een gezin, huishouden en lifestyle dus reageer aub enkel als ik het aangeef Even wat duidelijkheidjes en wat ik nodig heb van je: Je volledige naam (dus niet je zp naam ik verwijder al je gegevens na de pendel!) , je geboortedatum. en leeftijd. Ik pendel op Maand posi test, Geslacht en eventueel kans op tweeling/meerling. Eventuele overige vragen staan vrij maar ik geef geen garantie dat ik dat doe of wil doen. Geef ook duidelijk in je onderwerp pb aan : 'pendel aanvraag' dan kan ik dit makkelijker scheiden van mijn prive zp leven IK PENDEL VANDAAG: 7 OKTOBER AANVRAGEN TUSSEN 17:00 EN 20:00! VAL JE ER BUITEN PENDEL IK NIET. ANTWOORDEN KOMEN ZO SNEL MOGELIJK!
Hallo lieve meiden, Ik verwerk vanavond nog de aanvragen van gisteren, mocht ik snel klaar zijn en genoeg puf hebben zal ik weer een oproepje zetten hou het in de gaten zou ik zeggen bedankt voor jullie vertrouwen! liefs moeke
Hoi, Ik heb woensdagavond een pendelaanvraag gedaan maar nog niets gehoord. Zie hier dat veel mensen al antwoord hebben gehad. Geen probleem als het iets langer duurt hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig.
We moeten nog even wachten Patricia. Ik ben stiekem ook heel nieuwsgierig, haha. Je gaat het druk krijgen volgende maand Moeke
sorry een ziek kindje en wat familie troubles en ik had dus geen energie ervoor, ik ga vanmiddag alle pendels wegwerken die nog staan excuus voor de vertraging! x