Zal idd. niet zomaar gaan. Maar zoals ik al zei 'niet geschoten is altijd mis'.....Ik denk dat dit een once in a lifetime ervaring is (hoe groot is de kans de je nog een keer kaartjes voor de WK-voetbalfinale wint waar NL in staat!?), dus je kan er altijd een telefoontje aan wagen. Ik weet dat zo'n reisdocument bestaat, maar onder welke omstandigheden deze wordt afgegeven weet ik niet. Ik ben er vanuit gegaan dat de TS wel een identiteitsbewijs heeft, dit is immers verplicht. Het enige dat ik weet is dat het dan 'makkelijker' is om zo'n reisdocument te verkrijgen, dan als je legitimatiebewijs is gestolen/kwijtgeraakt oid. Maar goed, de kaartjes zijn vergeven aan haar vader en broer. Jeeminee, wat zullen die blij zijn!
Maar dit is geen reisje naar Spanje (Schengen), maar naar Zuid-Afrika.... Gefeliciteerd met je prijs en fijn dat je je familie zo blij hebt kunnen maken! En nu moeten ze nog winnen hè?!
wow bijzonder zeg. jammer dat je niet zelf heen kon. Wel erg lief dat je je vader en broer de kaarten hebt gegeven. Wanneer vliegen ze? ze zijn vast al onderweg
Ja maar daarom denk ik dat het daardoor juist nog wat lastiger wordt om met iets anders te vliegen.... Al zullen ze misschien voor het WK uitzonderingen maken?
mijn broer geloofde me eerst niet en was daarna door het dolle heen, mijn vader heb ik op het moment zelf niet gesproken want die was aan het werk, mijn moeder heeft hem gebeld, maar ze zijn echt zo blij, is niet te beschrijven. ik heb ze niet gezien helaas, woon 135 kilometer bij ze vandaan. ze zijn vanmorgen vertrokken en zijn er nu bijna, ze waren er helemaal klaar voor, ze hebben ook nog ff op het laatste moment oranje outfits gescoord. ze zijn me echt enorm dankbaar.
ik moest binnen een hele korte tijd namen en paspoort nummers doorgeven het was al half 4 toen vandaar, en ik had ook op stel en sprong iemand moeten regelen voor mijn kleine meid. en hun zijn veel meer met voetbal bezig dan ik dat ben, dus ik heb een goede keuze gemaakt. mijn man vond het minder die had liever gehad dat ik ze had verkocht.
dat is echt super dat je dat hebt gewonnen en dat je dan je vader en broer nog zo blij hebt gemaakt dat is pas echt super wat zullen die 2 blij zijn geweest. Wel jammer dat je zelf niet kon meid