kaarten gewonnen nederlands eftal zomdag in johannes burg

Discussie in 'De lounge' gestart door love 8, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat een bijzondere prijs en wat jammer dat je zelf niet kunt gaan! Je zult wel ontzettend balen

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo lief van je dat je het je vader en broer gunt! Super!

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Zal idd. niet zomaar gaan. Maar zoals ik al zei 'niet geschoten is altijd mis'.....Ik denk dat dit een once in a lifetime ervaring is (hoe groot is de kans de je nog een keer kaartjes voor de WK-voetbalfinale wint waar NL in staat!?), dus je kan er altijd een telefoontje aan wagen.
    Ik weet dat zo'n reisdocument bestaat, maar onder welke omstandigheden deze wordt afgegeven weet ik niet.

Ik ben er vanuit gegaan dat de TS wel een identiteitsbewijs heeft, dit is immers verplicht. Het enige dat ik weet is dat het dan 'makkelijker' is om zo'n reisdocument te verkrijgen, dan als je legitimatiebewijs is gestolen/kwijtgeraakt oid.

Maar goed, de kaartjes zijn vergeven aan haar vader en broer. Jeeminee, wat zullen die blij zijn!:):):)

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wow wat een superkado!!!!
    En hoe reageerden je vader en je broer toen je het ze vertelde?

5. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Maar dit is geen reisje naar Spanje (Schengen), maar naar Zuid-Afrika....

Gefeliciteerd met je prijs en fijn dat je je familie zo blij hebt kunnen maken! En nu moeten ze nog winnen hè?!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wow bijzonder zeg. jammer dat je niet zelf heen kon. Wel erg lief dat je je vader en broer de kaarten hebt gegeven.

Wanneer vliegen ze? ze zijn vast al onderweg

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja maar daarom denk ik dat het daardoor juist nog wat lastiger wordt om met iets anders te vliegen....
    Al zullen ze misschien voor het WK uitzonderingen maken?

8. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    mijn broer geloofde me eerst niet en was daarna door het dolle heen, mijn vader heb ik op het moment zelf niet gesproken want die was aan het werk, mijn moeder heeft hem gebeld, maar ze zijn echt zo blij, is niet te beschrijven.

ik heb ze niet gezien helaas, woon 135 kilometer bij ze vandaan.

ze zijn vanmorgen vertrokken en zijn er nu bijna, ze waren er helemaal klaar voor, ze hebben ook nog ff op het laatste moment oranje outfits gescoord.

ze zijn me echt enorm dankbaar.

9. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0

ik moest binnen een hele korte tijd namen en paspoort nummers doorgeven het was al half 4 toen vandaar, en ik had ook op stel en sprong iemand moeten regelen voor mijn kleine meid.

en hun zijn veel meer met voetbal bezig dan ik dat ben, dus ik heb een goede keuze gemaakt.

mijn man vond het minder die had liever gehad dat ik ze had verkocht.

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    dat is echt super dat je dat hebt gewonnen en dat je dan je vader en broer nog zo blij hebt gemaakt dat is pas echt super wat zullen die 2 blij zijn geweest.

Wel jammer dat je zelf niet kon meid :(

Deel Deze Pagina