Ik heb een zak vol leuke jongenskleding vanaf maat 56 tot 62. Bijna niet gedragen aangezien mijn zoontje groeit als kool Leuke merken zoals Feetje, Mexx, Imps & Elphs, maar ook van Prenatal, Hema, C&A en V&D, H&M. Het betreft zowel zomerkleding als kleding voor nu. Doe een goed bod en je hebt (alvast) een leuke vlotte collectie jongenskleding! Mona
Kom op wie maakt me los! Het betreft stoere jongenskleding, amper gedragen. Foto's wil ik best op verzoek mailen. Groeten Mona
wat vraag je voor en om welke soort kleding gaat het ? misschien wat meer vertellen ? en waar kom je vandaan ,en wat zijn bezorg kosten? bedankt
Diverse T-shirtjes (lange en korte mouw) en broekjes, één en ander is prima te combineren met elkaar, rompertjes, broekpakje, vestje, blousjes, sokjes etc. De kledingstijl is stoer en netjes (niet te baby-achtig,want daar houdt ik persoonlijk niet zo van) en de prijs die ik er voor wil hebben is 50 euro. Ik schat de verzendlosten op 6,20 euro. Ik woon overigens in Harderwijk. Groeten Mona
Pakket mag ook per maat gekocht worden. Pakket maat 56 bevat ong. 30 stuks. Pakket maat 62 bevat ong. 15 stuks. Enkele foto's van de kleding zal ik plaatsten in mn album om even een idee te krijgen. Groeten Mo
Hai, Voor het kussen wil ik graag minimaal 15 euro hebben (was nieuw 59,95) De kleding op de foto's in mn album is allemaal maat 62, verder nog een jasje (licht blauw met capuchon) diverse shirts met lange mouw, (o.a. polo's met lange mouw) aantal broekjes (o.a.van het merk Feetje) Eén en ander valt goed met elkaar te combineren zodat je leuke setjes hebt. groeten
Daar wil ik graag 25 euro voor hebben (excl. verzendkosten.) Het is na genoeg niet gedragen, dus een koopje !