Herkenning

Discussie in 'De lounge' gestart door Otje, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat vind jij dat "vreemden" mee kunnen lezen?

1. Van mij mag iedereen lezen wat ik schrijf, bekend of onbekend

2. Ik blijf liever prive, dus alleen leden van het forum mijn berichten lezen

3. Andere keuze

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje lid van dit forum en ik vind het een superforum dus ik blijf hier nog wel even.

Nu zit ik wel met iets... eigenlijk kan iedereen hier gewoon mee lezen. Lid of niet. Ik typte net het eerste stuk van mijn hotmail-adres in Google en omdat ik in mijn profiel hier op t forum mijn emailadres had staan kwamen er dus allemaal berichten omhoog die ik hier heb gepost. Nu post ik hiet niet de meest grote geheimen of zo maar dat "bekenden" mee kunnen lezen... nou, daar zit ik ook niet echt op te wachten.

Eigenlijk zou ik het wel fijn vinden als de moderators iets kunnen doen zodat alleen leden van het forum elkaars berichten kunnen lezen en niet gewone internetsurfers zeg maar.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Groetjes Otje

2. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Het zou inderdaad wel prettiger zijn als alleen forumleden mee kunnen lezen. Ik zet om die reden ook niet alles op internet, dat hou ik dan liever voor mezelf dan dat bekenden alles mee lezen.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    soms lucht ik hier me hard zonder er bij na te denken dat iedereen mee kan lezen, soms wil ik niet dat iedereen dit te weten kan komen. ook vind ik dat als je denkt iemand te herkennen deze even een mailtje moet sturen zodat ze weet dat je meeleest. dit doe ik tenminste wel. als je je eerst in moet schrijven om te kunnen lezen weet je ook met wie je allemaal te maken hebt hier op het forum en dit geeft mijn wel een beter gevoel

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het helpt denk ik niks....mensen kunnen zich dan aanmelden en vervolgens alleen meelezen.
    Als je op een forum schrijft moet je gewoon oppassen met wat je schrijft. Weeg je prive-verhaal af voor je op verzenden klikt.
    Een open forum maakt het wel veel toegankelijker vind ik. Als het niet open was geweest had ik me nooit aangemeld.
    Eerste antwoord dus ;)

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Tja.. ik weet het niet zo goed. Aan de ene kant zou ik het fijn vinden als alleen leden mijn berichten kunnen lezen.. maar aan de andere kant.. als ik toen als niet-lid niet de berichten had gelezen en herkenning vond.. Had ik me waarschijnlijk niet lid gemaakt.

:(

6. Niet meer actief

Ik heb er nooit zoveel problemen mee gehad. Ben redelijk een open boek.
    Helaas heb ik door mijn eerlijkheid wel al een paar keer de deksel op mn neus gehad.

Ik vertel nu bewust dingen niet meer en heb van de week zelfs de foto's van Kim verwijderd...

Aanmelden is idd zo gepiept en ik denk dat dat niks uitmaakt...

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik schrijf wat ik wil schrijven en wat dat betreft hoeft de veiligheid daarvan niet te veranderen.
    Ik vul echter niet mijn emailadres in of eentje die ik speciaal voor dit soort dingen aanmaak.
    Verder vermeld ik nooit mijn achternaam.
    Wat dit forum betreft denk ik dat de veiligheid redelijk ok is. Het zou alleen erg fijn zijn als foto's beschermd zouden zijn en niet zo maar te kopieren zijn.

8. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    ik vind alleen dat forum leden berichten moeten kunnen lezen,en geen gasten.Na de verhalen van bethe en annemarie zie je toch wel dat er mafkezen hier rondhangen,maar goed,dat was ook een lid,dus dat wil niks zeggen.. Eigenlijk is het ieder zijn eigen keuze en verantwoording om wel of niet te posten

9. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    dat aanmelden zo gepiept is dat klopt ook wel..maar als ik nu op google mijn naam in toets, zie je al mijn berichten. en met een gesloten forum heb je dat natuurlijk niet.

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    lijkt me ook fijner als alleen mensen van het forum dit kunnen lezen

lijkt me toch een verschil niet iedereen wilt zig aanmelden maar wil wel lezen

en de mensen die op 0 blijven staan al erg lang mischien verwijderen? teken dat ze mischien alleen melezen?

11. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik heb er geen problemen mee je weet dat dit een open forum is dus ja iedereen ken mee lezen dat wist je toen je je aanmelden lijkt mij!

12. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    In principe ben ik heel open naar iedereen. 't Maakt me dus niet uit wie mijn berichten lezen. Iets wat echt privé is plaats ik hier niet.

13. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    iedereen mag alles van mij weten maar ik vind het wel vervelend dat als je je naam/gegevens in typt op google dat dan alles verschijnt
    kijk als ze zich hier aan zouden melden vind ik het een anders verhaal.

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    De 2e optie.
    Ik blijf liever anoniem, voor zover dat kan dan ;)

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    We krijgen elke dag leden erbij juist omdat het open is, als mensen niet kunnen lezen hoe het op een forum is of er aan toegaat, worden ze geen lid.
    tenminste, ik zou geen lid worden op een forum waar ik niet eerst even kon rond neuzen.

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou ik zit op best veel andere fora, en de meesten zijn gesloten.
    Daar hebben we dan ook nooit last van fakers.
    Heb nog maar 1 keer op net zo'n ander open forum gezeten, toen ik nog jong en naief was.
    En me hetzelfde was overkomen als Sweetangel nou... ;)

17. Minime

Minime Actief lid

29 jul 2005
    120
    0
    0
    Salesadministrator
    Schiedam
    Niet de hele wereld hoeft t te weten, ik zet t wel op 't internet zeg maar. Maar t is wel zo dat je geen naam en toenaam hoeft neer te zetten

En tuurlijk moeten mensen kunnen rondneuzen, maar er kunnen natuurlijk altijd gesloten gedeeltes zijn zodat je eerst lid moet worden.. Dat misschien voor mensen die bepaalde dingen een bepaalde anonimiteit willen geven

Maar bovenalles vind ik t een topsite

18. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Mede door dit, heb ik mijn foto's en mijn banner verwijderd. Mijn vertrouwen heeft een flinke deuk opgelopen.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je gaat me niet vertellen dat er geen fakers komen omdat het forum gesloten is. aanmelden kan een faker ook...?
    toch?

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee dat niet, maar het is een ingewikkeld verhaal.
    Ik wil het je wel pb-en, maar niet nu, het is ook een lang verhaal!

Deel Deze Pagina