In juli wordt mijn zoon 1 jaar. Ik vind dat erg speciaal en gun hem een mooi cadeau. Ik heb alleen totaal geen idee . Door zijn zus komt hij in een gespreid bedje. Buiten hebben ze een glijbaan, zandbak, wipkip (jaja, zo 1 als in de speeltuin), huisje, driewielertje, gewone fiets, schommel etc etc. Ook voor binnen hebben we al loopauto's, little people, duplo, hobbelpaard etc etc. Goh, als ik dit rijtje zo even uit mijn mouw schud denk ik: misschien doe ik hem een groot plezier met een dosis bescheidenheid, want wat hebben ze eigenlijk énorm veel Anywayz, hoe kan ik mn kleine groter wordende knul lekker in het zonnetje zetten zonder nog meer zooi in huis te slepen en hem steeds meer van hetzelfde te bieden
Ik lees mee, maar dan voor mijn enige dochter die in juli 1 wordt en nog niets in de tuin heeft staan
Iets voor in zijn kamertje? Mooie speelgoedkast( zo een trapkast bij de ikea!), stoere jongens stickers op de muren? Wij hebben voor Tijn een fatboy junior gekocht! Erg leuk, hij klimt en kleutert er heerlijk op! Maar als je die in je huiskamer wil, heb je nog van alles in je huiskamer! hahahaha pfff..lastig hoor! Iets wat echt voor jochies is? little people speelgarage? Piet piraat speelgoed? Mooie kleertjes?
Ja, ik kom tot de conclusie dat mijn kinderen écht teveel krijgen/hebben. Zo'n zak is op zicht leuk, maar hij heeft ook al zo'n soort poef van Prenatal. Ik wil tvt wel een mooi bed voor m kopen, daar heeft ie zelf wat aan en heeft ie ook nodig. Dank je voor het meedenken.
Eeeeh een mooie piratenkist om al het speelgoed in op te bergen Van Opa en oma heeft Kylian een eigen tafeltje met een bankje (waar je ook dingen in kunt opruimen) gekregen. Zo heeft hij in de kamer zijn eigen plekje gekregen. Maar dat van een cadeau geven zonder meer zooi in de kamer ken ik hoor, wij wonen niet erg groot dus zo'n leuk werkbankje (ipv keukentje) past hier gewoon niet in de kamer. Groetjes Anita
Dát is een leuk cadeau, Pim! Ga ik zeker overwegen... Andere ideeen zijn altijd nog welkom natuurlijk...