hoihoi, wij zijn op zoek naar een mooie krachtige zin voor op ons geboortekaartje, maar we komen er echt niet uit.. wie kan ons helpen? bij ons zoontje hadden we: zo mooi, zo klein, zo bijzonder... liefs rebbel
Zo veel geluk, zo klein verpakt! Met z'n vieren is het nog leuker! Het is en blijft een wonder! Gedroomd, Gedragen, Geboren! Zijn is gegeven, Worden doe je zelf. Je bent méér dan een wonder! Het regent zonnestralen! Jij bent de vleugels van onze vlucht. Hij/Zij lijkt voor ons in de wieg gelegd. Hopelijk kan je hier wat mee?
Hey meis, Ik ben even aan het zoeken. Vind het altijd wel leuk als het in combi gaat met je eerste kindje. Mijn nichtje had iets als dit op het kaartje: Voor papa en mama de 2e keer Voor "zusje" de eerste keer maar een wonder blijft het telkens weer Maar dan stond het net iets leuker, weet niet meer precies hoe. Op internet vond ik nog: ik was hun eerste wonder nu hebben papa en mama een tweede donder ik mag u ook nog laten weten dat mijn broertje zal heten mama blijft mama papa blijft papa maar ik ben wel erg stoer want ik ben nu de grote broer Maar het blijft lastig, succes.
Ik kreeg laats op m'n werk een geboortekaartje en daar stond in: Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder. Vond het wel mooi. Is volgens mij uit een liedje van ramses shaffy
Even flauw... maar wel kort maar krachtig...: Ik ben er! Ik zal even serieus voor je gaan rondkijken meid...
Ik vond het fijn zolang bij mamma te zijn. Maar nu ik mijn papa ken ben ik blij dat ik geboren ben. Een nieuw leven, een klein wonder, het klinkt zo gewoon, maar voor ons is het heel bijzonder. Van heel ver gekomen, Zonder dat iemand je kent Jij vervult onze dromen Wij zijn blij dat je bij ons bent Zo gewoon en toch zo bijzonder. Zo alledaags, maar steeds weer een wonder. Wie dit kleine mensje ziet, gelooft zijn eigen ogen niet en zal moeten beamen, wonderen maak je nog altijd samen. Wees in je leven een warme zonneschijn, dan zal ook je eigen leven niet zonder stralen zijn. (Deze staat ook op het kaartje van mijn dochter) 't Is amper twee handen vol en 't weegt maar een paar pond. Maar het blijft het grootste wonder, zo'n mensje, klein en gezond. Allemaal zijn we blij, want we hebben er een kindje bij. Maar ik heb zelf de meeste schik, want de grootste dat blijf ik! En hier staan er ook een heeeele boel heeeel mooie op... Heb ik de versjes die op het kaartje van mijn zoontje staan ook vandaan...
Hey Rebbel, Mijn vriend zegt steeds: "Het is echt het allermooiste cadeautje dat we kunnen krijgen!" Dus wij hebben op het geboortekaartje gezet: "Wij hebben ons cadeautje uitgepakt!"
Wij hadden bij mn dochtertje, Ik ben, dus ik besta! En bij mn zoon, Vandaag heeft de hemel de aarde geraakt, jij bent geboren!
ik blijf het moeilijk vinden.. wil een korte zin. bij ons zoontje hadden we: zo mooi, zo klein, zo bijzonder...
Zo bijzonder, weer een wonder! deze bedacht ik net opeens, hieronder nog een paar die ik gevonden heb: Nog maar net in het leven, en al ZOVEEL te geven. Mode kun je kopen, maar met style wordt je geboren Zo lief en zo bemind ons eigen koningskind Hartenkreetje, Hartenwensje, Dolgraag opnieuw Zo`n zacht klein mensje. Geboren om voor altijd lief te hebben. Ons hart is gegroeid door de komst van Zoveel geluk, zo klein verpakt Vandaag heeft de hemel de aarde geraakt,want jij bent geboren Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt Vijf hartjes met elkaar verbonden hebben nu hun weg gevonden De maanden van wachten zijn voorbij vandaag hebben we er een zusje bij! Wens, Wonder, Werkelijkheid In ieder kind begint de wereld opnieuw... Twee harten, 1 liefde Uit liefde, 1 hart Wie had dat gedacht ... 6 handen zijn er nu 8! Op onze teentjes lopen wij, want we hebben er een broertje bij. Na veel gepuf en gezweet, willen we vertellen hoe ons meiske heet! NAAM Zo zal ons meisje heten, 3000 gram en 50 cm is ze gemeten Wat zijn wij blij... Weer een prachtig ventje erbij! Maanden lang gekoesterd om een leven lang van te houden! Net als mijn broer ben ik zeer op tijd, daarom ben ik een kleine meid.
Wij hadden het heel simpel Bij onze oudste een gedichtje op de ene kant van het kaartje (links) en op de rechterkant: Hoera! Onze dochter is geboren! Bij de jongens hadden we ook een "versje" op de linkerkant en op de achterkant: "Heel soms komen twee dromen uit" Welkom lieve Chris en Tijn
Wij hadden op de voorkant "zo mooi, zo lief, zo klein, zo welkom" Aan de binnenkant "dag lief klein meisje, wat zijn wij blij met jou!" Wij houden niet van al te zoetsappige of quasi-grappige gedichtjes, en dolgelukkig en trots met de geboorte... vonden we wat stijfjes. Maar ja,wordt wel een uitdaging om voor een eventuele tweede iets anders, maar van dezelfde strekking te vinden. Maar heb hier wel leuke ideeen opgedaan!