hoi hoi, heeft er iemand ervaring met een wikkeldeken van red castle, babynomade. Onze kleine word rond dec/jan verwacht en wil graag een deken voor in de wandelwagenbak/maxicosi. Ze zijn net wat goedkoper als een logder nl. bedankt alsvast. x noukie
Ik ken die doek niet. Ik heb gisteren een lodger via internet gekocht. Hij ziet er nog als nieuw uit. En nu heb ik voor 27.50 toch een lodger
Babynomade is een fijne doek die je thuis, na het badderen of in de bo kunt gebruiken en ook buitenshuis. Dus eigenlijk gebruik je bij een heel kleintje de babynomade heel erg veel. Ik vond het een super wikkeldoek die ook nog heel mooi van kwaliteit is. Ook mee naar CB. En je hebt ze in allerlei kleuren
Deze is geweldig: Snoozebaby: Trendy Wrapping de Luxe Snoozebaby Snoozebaby Kado met naam - Kraamkado - Naamkado - Gepersonaliseerde cadeaus | Koter Kado
Wij hebben de babynomade en ik vind hem echt fijn. We gebruiken hem vooral in de maxi cosi. Makkelijk erin en lekker warm. De lodger vind ik persoonlijk lelijk door die band die eraan zit om hem als draagdoek te gebruiken.
Ik heb destijds een wikkeldeken bij de Albert Heijn gehaald. Eindeloos veel gebruikt, overal mee naar toe gesleept en maar 6 euro
ik heb toen ons meisje geboren was zelfs een 2de babynomade bij gekocht zo fijn vond ik hem. Gebruikte hem echt overal voor. In de box, in haar bedje, in de wagen, in de maxi cosi , naar het cb omdat een badcape toch nog best fris was en ook als we kraamvisite hadden lag ze meestal in de doek. Dus raad hem zeker aan!
Ik heb er eentje (een zwarte) en gebruik ik hem veel. Ik heb hem gekocht voor mijn eerste zoontje destijds (was ook een januaribaby), maar mijn tweede zoontje ligt er nu ook in. Hij ziet er nog goed uit, ook al is hij al meerdere keren gewassen. Wat mij betreft een goede koop dus!