kaartje lezen graag want ik snap t nog niet echt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mendie, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nog steeds geen ongi en mijn temp was vanmorgen weer ineens 36.4, maar t was wel een uur eerder dan normaal, dus daar zal t wel aan liggen. ik weet dat t goed is voor mijn lf dat mijn ongi er nog niet is, maar ik heb zo'n last van me buik en rug dat ik nu wel zoiets heb van als ik t dan toch moet worden, doe dan maar gewoon nu.

2. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik had net ook diarree ( sorry voor t onsmakelijke verhaal) dus misschien dat mijn temp daardoor ook wat hoger was ofzo?
    ik vind t maar een rare gewaarwording dat tempen haha.

3. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hey mendie.. ik vind het echt LOEI-SPANNEND voor je!!! ieieiieieieie..

zou je al een testje durven wagen... want ik moet zeggen.. ik denk echt dat je zwanger bent.. ik had ook ongiklachtjes en was ook aan de race.. beetje vies kletspraatje maar wel waar! hihi..

ik zeg: waag een testje!

4. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ja ik dacht er net ook aan, maar heb al 3 keer geplast vandaag en behoorlijk wat gedronken dus ik denk dattie dan sowieso negatief uit gaat slaan. helemaal omdat t nog best wel vroeg is zeg maar.
    maar oke ik ga t toch straks wagen hihi. heb er 3 liggen nog van de kv 2voor5 dus ik ga t gewoon proberen. niet geschoten is altijd mis toch :D
    ik laat t hier meteen weten! maar eerst nog even wachten tot ik eindelijk kan plassen.
    spannend allemaal zeg dit haha.

ontzettend bedankt voor t mee leven!

5. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nou net t laatste beetje plas eruit geperst en toch echt negatief hoor. ik wist t wel maar toch jammer. ergens heb je toch een beetje hoop he. dan mag die ongi van mij nu wel snel komen!

6. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hey meis!

Geef de moed niet op, hoor :)
    wie weet is het over 2 dagen nog steeds zo dat je een hoge temp hebt en genoeg hcg voor een zwangerschapstestje. het is net wat je zegt, je hebt vandaag veel gedronken en al gepiest. Over 2 dgn nog eens test met een ochtendplasje als je temp hoog is en je nog geen ongie hebt gezien??
    een negatieve test wil echt niet gelijk zeggen dat het niet zo kan zijn. er zijn meer meiden die wat langzamer hcg aanmaken.

keep the faith!

7. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    kan t ook per zwangerschap verschillen? of echt alleen per vrouw? ik ben namelijk al wel eens zwanger geweest en toen wist ik t echt meteen. ik had toen ook juist NIET de ongikwaaltjes. ik voelde gewoon helemaal niets. en toen ik een test deed knalde t positieve er ook echt meteen vanaf.
    het is toen niet goed gegaan ( jaren geleden..nu inmiddels een nieuwe vriend).

8. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nou , toch ongesteld geworden hoor vannacht. helaas..nu even een eitje overslaan en daarna gaan we weer verder. bedankt voor al het medeleven!

knuff!

9. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    ohhwww.. :( balen meis.

ik hou je wel in de gaten, hoor! enne geen dank hoor!

Deel Deze Pagina