Kaartje onderweg van uit Italie, hoe lang?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shantii, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,

wij zijn vorige week (Donderdag) in Italie geweest, en hebben die dag kaartjes op de post gedaan naar familie. Maar ze zijn nog altijd niet over gekomen hier in Nederland. En ik hoop dat dit wel snel zal gebeuren want er was oa een kaartje voor mijn opa en oma bij en aangezien mijn opa ernstig ziek is en misschien niet lang meer heeft te leven hoopte ik hem een beetje op te vrolijken op deze manier met een leuke kaart uit de stad waar we vroeger altijd met zn allen heen gingen!

Wie weet hoe lang zo iets ongeveer duurt voor ze hier in Nederland in de brievenbussen zullen liggen? Heb al op internet gezocht maar kon er niks over vinden.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oei, Italiaanse post :$

Ik heb er geen beste ervaring mee. Ik heb er een half jaar gewoond en alles dat van en naar mij gestuurd is heeft er een eeuwigheid over gedaan (van grote pakketten tot kaartjes). Vorig jaar moest er een boek van mij naar iemand die dat boek binnen een bepaalde termijn moest hebben, en die kwam maanden later pas aan (helemaal correct geadresseerd).

Kaartjes waren er meestal wel na ongeveer 2 weken ;) , soms eerder (binnen een week).

3. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Evenstar dankje voor je antwoord :) dan kan het dus nog even duren helaas, nou ik houd het wel in de gaten! Echt erg dat ze nog zo erg achter lopen met de post dan daar hihi.

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier ook gehad waren allang weer terug toen de kaartjes kwamen bij opa en oma! Ik denk ruim anderhalve week tot 2 weken over gedaan!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, het is echt treurig daar met de post. Daar is postNL heilig bij ;)

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Wij gaan elk jaar 2 keer naar Italie op vakantie (behalve dit jaar), en de kaartjes doen er soms wel een maand over om in ned te komen..

Deel Deze Pagina