Ja altijd rectaal, misschien heb ik mezelf vergist want hij is nu wel hoger dan vanmorgen! Oeps! Waarop is de rode horizontale lijn gebaseerd bij ff ?
De horizontale lijn geeft je gemiddelde basale temp aan. De verticale lijn is de dag waarop ff je eisprong vermoed.
Een prima kaartje . Maar helaas zegt dat zo weinig... heb hier prachtige kaartjes gezien zonder zwangerschap en zwangerschappen bij de meest vreemde kaartjes. Maar ik zal voor je duimen! Wanneer wil je gaan testen?
Mijn temp is vandaag alweer naar beneden gegaan. Zal dus wel weer niks worden. Ik ga netjes mijn nod afwachten manaola. Ik had stiekem gehoop dat mijn temp hoog bleef maar helaas.. ik heb nu eigenlijk ook al geen hoop meer
Anak, je zit nog maar op 8 dpo toch? Dan zou een daling wel erg vroeg zijn, of zie ik dat verkeerd? Mijn temp is weer t zelfde als eergisteren, gisteren dus een dipje gehad.
Meestal is mijn lf maar 11/12 dagen.. we zullen zien morgen. Als de temp omhoog gaat ben ik weer happy 😉😆
Dank je wel ! Ik ben benieuwd hoe het gaat.. mijn gevoel zegt dat IUI niet bij ons gaat lukken. Na 3 pogingen mogen we al door voor IVF maar weet niet hoe lang mijn man dat gaat volhouden zonder de mtx injecties.. hij heeft veel pijn
Hij moet voor zijn reuma aan de injecties. Omdat de gewone medicaties niet meer aanslaan. Met mtx krijg je afwijkende zaadcellen waardoor je een grote kans hebt op kindjes met misvormingen
Oke wat heftig zeg! Hopelijk is het te doen voor hem en zijn jullie snel zwanger! Was je van de eerste snel zwanger?
Temp je wel rectaal?? Ik vind hem enorm piekerig de hele cyclus door. Ook zie ik 2 open bolletjes wat betekent dat je niet op dezelfde hebt getempt.