hallo, ik zoek een mooi gedichtje of tekst die ik op het kaartje kan zetten. meisje is afgelopen vrijdag met een zwangerschap van 24 weken geboren en na een half uur overleden, morgen zal zij begraven worden, dus nu zoek ik een geschikte tekst voor op het kaartje. dank jullie allemaal, xxxx
De juiste woorden om te schrijven hiervoor zijn er niet... Dus ik kan ze je ook niet geven. Schrijf recht uit je hart, dat is altijd goed. Zet er in ieder geval op dat je er voor de ouders bent, wanneer ze maar willen. Dat heeft ons veel steun gegeven, het is alleen al heel fijn om te weten dat mensen aan je denken en dat je ze kan bellen als je daar zelf behoefte aan hebt. En als tip kan ik je geven, vraag regelmatig hoe het met de ouders gaat, en heb het ook over het "normale" leven. Wij hebben gemerkt dat het heel erg rot is als je dagen later hoort dat er een geboorte plaats gevonden heeft, en je daar van niet op de hoogte gebracht bent, omdat het te belastend zou zijn... Alleen degene die het mee moeten maken kunnen daar over oordelen of het te belastend is en het voelt echt niet fijn als je genegeerd wordt. Sterkte, want ook voor omstanders is het een aangrijpende gebeurtenis.
Ik heb bij t/m wk 16 geplaatst: Een engel stak een kaarsje aan dat hoorde bij jouw leven maar blies het veel te snel weer uit dus bleef jij maar heel even...... Ik ben het ook met Me24 eens, woorden die recht uit je hart komen zijn het best... Heel veel sterkte!!!! Dikke knuf!
Zeg idd wat je in je hart voelt. En wat ik zelf nog altijd een 'fijne' tekst vind is iets van 'er zijn geen woorden te vinden voor dit verdriet, maar weet dat er aan jullie gedacht wordt' Succes en veel sterkte morgen!