Afgelopen woensdag is er een baby geboren, en hebben bericht gekregen dat wij over 13 weken de trotse 'adoptie' ouders zijn van deze baby,., Nu zoek ik een toepasselijk tekst voor op een kaartje. De baby is dan wel al 13wk en ik weet me er even geen raad mee, wat de tekst/gedicht betreft. Wie o wie kan me een paar voorbeelden geven?
Adoptie | teksten, gedichtjes, babyversjes voor op een geboortekaartje | Tekstgeboortekaart Kaarttekst.nl - De leukste teksten voor alle kaarten! misschien heb je hier wat aan...anders kun je ff googlen...er staan op sites voor geboortekaart gedichtjes vaak aparte rubrieken voor adoptief kindjes! Maar euh, ff zo...GEFELICITEEEERD!! wat leuk zeg.
Dank je wel voor je tip,., Ik ga er zeker naar kijken,., Ik ben zelf zoooo slecht in het maken van gedichtjes en leuke teksten! En bedankt voor je felicitatie, we zijn zelf ook oh zo blij!!! Maandag krijgen we de officiele papieren te lezen en de laatste formulieren ondertekenen
Gefeliciteerd! Spannend hoor, nog een paar weken en dan kunnen jullie je kindje knuffelen en vasthouden! Mijn idee voor het kaartje is: in dit soort situaties komt een eerlijke weergave van jullie gevoelens denk ik heel mooi over. Gewoon zoals jullie het voelen.
je zou es op gribbeltje kunnen kijken die hebben ook geboorte kaartjes voor adoptie kindjes en misschien staat er wel een leuk tekstje bij . en van harte met jullie kindje !!! liefs edith mama van mees* en juultje