Ik heb jankend je site zitten lezen, ben halverwege maar gestopt, lukt niet zo goed meer om te lezen. Ander keertje verder maar. Verder wil ik ff iedereen bedanken voor de fijne reacties en alvast voor de kaartjes die verstuurd zijn/gaan worden. Wat een verrassing zal dit voor hem/hun zijn, ze weten n.l van niks.
Nou, ik heb een kaartje gevonden, van Donald Duck en heb erop gezet: je kent mij niet, maar ik hoorde dat je al een tijdje ziek bent. Maar je geeft niet op, je vecht om beter te worden, daarom ben jij EEN KANJER ! Racebabe
Oh sorry,dat was niet mijn bedoeling! Want hier een goede afloop hoor!Het gaat nu goed met Rowan! Wilde alleen maar aangeven hoe fijn het is om al die kaarten te krijgen,een stukje troost,bemoediging.Voor een kind zijn die kaarten mooi,maar voor ouders een echte troost,doet je goed zoveel medeleven. Ik wens jullie heel veel sterkte toe voor de komende tijd.Houd moed hoor! Lieve groet,Miranda
Weet ik wel joh. Ik had nog wel ff stiekem de laatste update gelezen voordat ik stopte, dus ik wist al dat het goed ging Maar als je er zelf tussenin zit komt het ff wat harder aan, en al helemaal als je zwanger bent
Weet ik wel joh. Ik had nog wel ff stiekem de laatste update gelezen voordat ik stopte, dus ik wist al dat het goed ging Maar als je er zelf tussenin zit komt het ff wat harder aan, en al helemaal als je zwanger bent [/quote] Ok ik begrijp het! Gelukkig dat je het zo oppakt....Ja hier ook snel tranen...helemaal nu ja haha die zwangerschapshormonen ook. Ik hoop dat het bij jullie net zo mag aflopen als bij ons! Kop op! En voor alle anderen hier.....Kaartjes sturen hoor! Maak je een ander héél blij mee
Heb het adres al opgeschreven en ga morgen gelijk een kaartje kopen. Voor jou alvast een dikke knuf vanaf hier! Lief dat je er aan denkt zoiets te doen....
De kaart is op de post. Toch wil ik ook de gehele familie sterkte wensen. Crisy je bent een super tante om zo een hele hoop kaarten te laten versturen. ik zal in me agenda geregeld zetten om een kaartje te sturen maar wat bossie al aangaf misschien wel handig om hem iedere keer naar boven te plaatsen.
hmm ik zal ook eens een kaartje opzoeken dan geen idee wat er op te zetten nog.. dat is altijd moeilijk maar ik denk dat het bailey helemaal niets uitmaakt wat er op staat.. zoveel kaartjes an sich is ook al heel leuk
Heb een berichtje achter gelaten in zijn gastenboek. Is wel heel moeilijk hoor wat moet je nou typen. Hoop voor hun allen dat het gauw goed mag komen allemaal. Triest hoor als je zo jong en ziek bent Weet er alles van helaas.
Ik heb er net ook 1 gestuurd. Het is inderdaad moeilijk om iets te bedenken wat je op de kaart wilt zetten. Ik heb dat ook wel eens als ik mn zus aan de telefoon heb. Ik zeg dan ook gewoon dat ik ff niks weet te zeggen. En zoals iemand eerder al hier typte, Bailey zal het niet veel uitmaken wat er staat. Die is superblij met al die post. nogmaals bedankt allemaal
zo, mijn kaartje is op de bus gegaan vanmiddag. Hij heeft hem morgen of maandag. Ik heb het tegen mijn moeder verteld en die heeft ook een kaartje gestuurd, dus dat zijn alweer 2 kaarten extra. Hij zal wel een heleboel kaarten krijgen denk ik. Ik vind het eeb geweldig idee en jou een geweldige vrouw, dat je dit voor hem en zijn familie doet. Je kan trots zijn op jezelf.
Ik ga vanavond even een kaartje kopen en opsturen! Heel goed en leuk idee dit, hoop echt dat hij snel beter wordt!