ooooh Slun sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd Ik heb een abo op dit topic, maar ik krijg geen bericht als je wat gepost hebt blijkbaar... wat stom stom stom. Ik ben nog steeds ziekjes, maar niet zo erg dat ik in bed moet blijven liggen hoor. Heb gisteren wel gewerkt, maar t ging niet van harte. Gelukkig nu weer weekend. Hoe is het met jou? Aan je temp te zien is je ei nog niet geweest...Hoe was je ovutest vandaag?? Hoe voelt het nu in je buik? En hoe is het met je blaasontsteking, moet je daar niet even een kuurtje voor halen anders?? Wat shit van 'de bof'. jakkes ik hoop maar niet voor jullie dat het dan niet meer lukt.. Maar daar gaan we niet van uit, positief blijven!!! Ha, jij en ik in een band dat wordt lachen! Denk dat er van muziek maken weinig terecht komt dan met ons geklep. Anders maak jij muziek en dan luister ik, lijkt me een betere combi knap hoor dat je dat jezelf geleerd hebt!!! Ben idd ook erg fan van de kringloop. Heb er ook een keer een oud kistje gekocht, heb ik wit geschilderd en dient nu als kaarsen-opslag-plaats. Staat een bosje bloemetjes op, gezellig! En die grasmaaier hebben we idd ook voor een 10tje. En we hebben er 3 van die houten eetkamerstoelen gekocht voor e3en 10tje, zat een lederen zitting op, heb het leer eraf gehaald en zelf stof om de zitting heen gespannen. Als nieuw Vind kringloopspullen veel leuker dan al dat nieuwe. emigreren..ehm..denk niet dat ik dat echt zou willen. Lijkt me helemaal niks om ver bij vrienden en familie vandaan te zijn. Als we heel veel geld zouden hebben zodat ik minstens 1 keer per maand heen en weer kan vliegen dan vind ik het nog het overdenken waard, anders niet. Maar weet ook niet zo goed waar ik dan heen zou willen... Australië lijkt me heel gaaf, maar ben er nog nooit geweest, dus om nou direct te zeggen dat ik daar wil gaan wonen En jij? Heb jij een droomland waar je heen zou willen? Of misschien ergens familie wonen die je op wil zoeken?
Wow Slun, je temp gaat nu mooi omhoog!! Heb je zelf nu het idee dat je ei geweest is?? En jullie hebben goed geklust zie ik Goed bezig!!!!
huh Heb je niet minder geslapen, slecht geslapen ,vroeger of later getempt? je cyclus is een beetje raar aan het doen he..... Heb je ook nog ovutesten gedaan afgelopen dagen en vandaag? Snap er helemaal niks van....... Wat frustrerend meid Wat zegt je eigen gevoel??
Uh ja ik heb wel iets minder geslapen idd... wel zelfde tijd getempt. Kan je mijn ovulatietestjes niet zien in mijn kaartje ? Want dan moet ik dat even aanpassen....
Goedemorgen meiden, Ik kom graag meekletsen wat ik heb ook zo'n vaag kaartje. Word er een beetje moedeloos van.. Zit nu op dag 22 (van 28 of 32) en volgens FF nog steeds geen ei gehad. Vanmorgen mn hoogste temp, maar dat komt waarschijnlijk omdat het gister erg laat is geworden.. Jullie enig idee als je mijn kaartje bekijkt?
Goedemorgen, Groot gelijk, want ondanks vage kaartjes, zijn we ook heeeul gezellig Uhm even kijken.. ik zie dat je niet altijd rond hetzelfde tijdstip tempt.. dat is eigenlijk wel een 'must' als je wilt tempen... Gebruik je ook ovulatietestjes ? Heb je ovulatiepijn gehad deze ronde ? Heb je iets gemerkt van slijmerige afscheiding ? Zo ja, wanneer allemaal ? Ik schat dat je eisprong was rond cyclusdag 17, maar op alleen een temp gebaseerd vind ik het moeilijk te concluderen. Het kan ook dag 18 zijn. Of zelfs 16. Wat doet FF als je de temp van morgen en overmorgen om te testen op 37 zet ? Veel vragen, maar we komen er dan wel uit
Ik kan me alleen maar aansluiten bij Slunae, alleen je temperatuur noteren geeft meestal niet genoeg duidelijkheid. Zou inderdaad de andere factoren ook in de gaten houden!! En weet je ook waarom je die witte bolletjes in je kaartje hebt? Temp je wel elke dag op hetzelfde tijdstip? Of vul je regelmatig in dat je slecht geslapen hebt o.i.d.? Want witte bolletjes betekenen in principe dat je niet zeker kunt zijn dat die temperatuur betrouwbaar is t.o.v. de andere dagen. Slun ik kan idd je ovutestjes wel zien, maar bij de afgelopen dagen stond niks, dus ik dacht misschien heb je die gewoon niet ingevuld? Maar je hebt ze niet gedaan dus... Maar wat zegt je lichaam? Heb je lichamelijk het gevoel dat je ei al geweest is? Heb je na-ei-klachten? Hoe is het verder met je meissie, voel je je al weer wat beter dan de afgelopen week? Is je mood ook wat beter of ben je nog erg down? Zou willen dat ik wat voor je kon doen Het gaat hier steeds wat beter qua gezondheid, heb niet zo heel erg meer last van mn keel gelukkig. Ben wel echt heel moe de laatste dagen en heb ook bijna nergens zin in. Zo ken ik mezelf niet, ben juist altijd heel erg actief, kan geen moment stil zitten. Moet ook zeggen dat we het nu we heel druk hebben met familie bezoeken enzo. Begin van de middag kwamen de zus en zwager van mn man met hun zoontje en die zijn nu net weggegaan, merk gewoon dat dat nu teveel is. Kan niet zo heel erg lang gezellig doen ofzo dus duiken zo weer lekker op de bank en gaan The Event kijken (serie).
Hummm ja heb wel ovulatietestjes gedaan..tot gisteren!... maar die waren dus negatief....... denk dat hij ze daarom niet publiceert ? Ik zie hier 3 plusjes staan, en daarna allemaal minnetjes. Ik denk dat mijn eisprong wel geweest moet zijn... mijn afscheiding is ook niet slijmerig meer.. heb wel behoorlijke buikpijntjes.. en enorm zere liezen weer.. maar dat had ik vorige maand ook vanaf na mijn ei he ? Ook mijn onderrug voelt gevoelig. Heb trouwens ook even gecheckt, en als mijn temp morgen omhoog gaat, en dan 3 dagen omhoog blijft, dan zet hij mijn eisprong op afgelopen vrijdag..... Ik voel me sinds gisteren weer iets beter... Maar ben nog wel met vlagen leeg qua energie.. en beetje down. Hoop dat jouw virusje snel voorbij is, want nu weet je ook niet of het door je virusje komt, of door je zwangerschap dat je moe bent en weinig zin hebt in actief. Lekker op de bank ploffen en alles over laten waaien dus ?
hummmm...of ik heb verkeerd gekeken, of ze staan er nu wel?! En als FF je ei op vrijdag zet, klopt dat dan met je gevoel? Jeetje, jij hebt dus echt hele duidelijke na-ei-klachten! Weet niet of dat nou prettig/handig is of juist niet?! Wat shit dat je je nog steeds niet helemaal happy voelt Zijn er dingen die je kunt doen of mensen waar je mee kunt praten waardoor je je iets beter gaat voelen? En heeft dat down te maken met de gebeurtenissen de afgelopen tijd of toch ook met de 'spanning' rondom zwanger worden? *HUG* Pff nou op de bank ploffen heb ik zeker gedaan vandaag! We hebben 7 afleveringen van the event gekeken. Ik schaam me er gewoon voor. Net ook nog even een rondje park gewandeld met manlief, was wel even lekker, die frisse lucht. Ben wel een beetje gespannen voor dinsdag. Ben bang dat het tegen zal vallen en dat er niks te zien zal zijn. Denk dat ik dan echt met een rotgevoel op vakantie ga. Weet ook wel dat ik daar niet van uit moet gaan, maarja ergens denk ik: ik kan maar beter van het slechtste uit gaan, dan kan het alleen maar meevallen...
Bedankt voor jullie reacties meiden! Ik gebruik nog geen ovu testjes, hoopte door alleen tempen meer inzicht te krijgen in mn ei. Ik had mn klachten even weggehaald van FF omdat ik zolang waterige afscheiding heb, even checken wat FF dan zou zeggen, vandaar.. Heb alles weer even ingevuld! Volgens mij is mn waterige afscheiding sinds vandaag verdwenen, even afwachten. Als ik mn temp van vandaag en morgen op 37 zet geeft FF mn ei op dag 21. Maar vanmorgen was het alweer gedaald tot 36.9.. Verder heb ik geen duidelijke ovulatieklachten of pijntjes, ik heb ook heel veel last mn darmen dus dat is niet te onderscheiden. Eigenlijk elke dag wel een keer buikpijn. Over de witte bolletjes, ik temp zoveel mogelijk om 9.00. Een aantal witte bolletjes waren om 9.40, deze heb ik even op 9.00 gezet. Dus de witte bollen die nu over zijn zijn getempt rond 6.00 ivm vroege dienst.
Haha Ik heb niks veranderd, dus je zat weer eens te dromen denk ik Ik weet het niet met mijn ei.. had vannacht slaaponderbreking.. meestal is mijn temp dan lager.. maar hij is nu wel ietsje omhoog.. alleen nog niet veel.. 7 afleveringen pfff Hoelang duren die ? Ik heb het ook weleens gedaan hoor.. met Psych.. ken je dat ? Dat is echt verslavend.. Morgen je echo ja.. spannend! Hoop dat het goed is allemaal!! Heb jij vandaag nog plannen ? Voel je je al wat fitter? Ik ga vandaag behang kopen voor slaapkamer.. alle muren zijn nu kaal en voorgestreken dus we gaan hier aan de slag .. ein-de-lijk!
pfff dr is echt geen touw aan vast te knopen met jouw temp momenteel Das echt heel raar!!! Heeft dit niet iets te maken met dat baarmoederonderzoek dat je hebt gehad? Ik vind het verschil tussen gisteren en vandaag nog best groot, maar dan moet je temp nu wel blijven stijgen!!!! En als je vannacht een onderbreking hebt gehad en normaal is je temp dan lager, maar nu is ie hoger, misschien was je temp dan vandaag wel nog hoger geweest dan je nu hebt gemeten??? De afleveringen van the event duren geloof ik 45 minuten... hihi Psych ken ik niet, is die serie op tv (geweest)? Het schiet al lekker op met je slaapkamer dus! Is het gelukt om behang te kopen? Wat voor structuur en kleur is het geworden? Heeft je vriend vakantie nu? Ik heb vandaag gewerkt. Nog 3 dagen en dan heb ik vakantie. YAY!! Ik voel me verder weer prima. Vanmorgen toen ik opstond wel even beroerd, maar dat zal weinig met griep te maken hebben
Hi Ladies, Hier ff 'een update' over mn temp, deze is vanmorgen weer gedaald! En ook geen waterige afscheiding meer.. Jullie een idee? Liefs
Hoi LeenElise, Jeetje, je kaartje ziet er niet heel helder uit. Kan nog niet echt een patroon ontdekken. Is dit de eerste maand dat je tempt? Misschien dat je ei vandaag springt? Als je morgen en overmorgen een hogere temp invult, zet FF dan een kruis? Ik heb namelijk ook wel gehad dat mijn ei sprong als mn waterige slijm (eggwhite heb ik haast niet) voorbij was. Het kan ook zijn dat als je temp nu omhoog gaat, FF alsnog een kruis zet op woensdag of misschien zaterdag? Heb je ook wat gevoeld in je buik afgelopen week? Steken, kramp...?Lastig is het soms he, om te ontdekken wat je lichaam het doen is.
Goedemiddag! JuulTJe, mijn temp doet een beetje erg raar..maarrrr hij is nu weer omhoog Als hij nu even hoog blijft dan heb ik mijn eisprong wel gehad! Weet alleen nog niet precies wanneer.. omdat ik 3x een positieve ovulatietest had.. misschien moet ik die even op 2x zetten, want hij knalde 2x. Weet niet of het iets te maken heeft met het onderzoek, dit is pas de 3e maand dat ik temp.. Psych kwam idd op TV. Op Comedy Central Weet niet of ze het nu nog uitzenden.. ik zet het meestal op een dvd'tje Behang is gelukt, heb prachtige behang gekocht.. alleen wilde ik de kamer neutraal maken... en nu heb ik EN neutrale behang, en een behang met een soort groene planten en zilver erin... Vond het erg mooi meteen al! Maar nu het volgende dilemma: Aan welke muur doe ik die patroon behang, en welke muren neutraal? Haha lekker handig.. Vriend heeft vakantie idd! Dus jij moet nu nog tot donderdag werken en dan lekker vakantie ?? Hoe gaat het nu met je beroerd voelen en keelpijntjes enzo ? LeenElise, Ik kan nog niet echt veel wijzer worden uit jouw temp.. maar zoals je ziet bij mijn temp, kan het soms echt verwarrend zijn... Het is dus eigenlijk echt iets om achteraf te kunnen bepalen of je goed 'geklust' hebt.. Vorige rond zette FF mijn ei elke dag ergens anders neer.. irritant! Maar ja.. Bij jou is het toch ook even afwachten nu, wat er morgen gebeurt...Heb je nou wel rond dezelfde tijd getempt en met evenveel slaap als de nachten ervoor ? Heb je goed geklust afgelopen dagen ?
hmmm echo was niet zo leuk er was niks te zien. Ja een baarmoeder die qua grootte overeenkomt met 6 weken en wel wat foetaal weefsel. Maar geen hartactie. En ze kon niet zien of ik dan nu maar 6 weken zwanger ben of dat het vruchtje gestopt is met groeien ze heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo bij de gynaecoloog aanstaande vrijdag. Ben zo bang dat het niet goed is...
Wat goed dat je temp nu hoog is! Das goed nieuws! hoop voor je dat ie nu hoog blijft Psych ken ik niet, ik kijk ook nooit comedy central eigenlijk hihi. Waar gaat de serie over dan? Wat goed dat het gelukt is met behang!! Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet. Kun je niet een fotootje in je album zetten (kun je op prive zetten, dan kunnen alleen vrienden het zien)? Ben je er inmiddels al uit welke muur welk behang krijgt? Ik moet idd nog 2 dagen werken en dan heb ik vakantie. Heel fijn. Ben er na vandaag ook echt heel erg aan toe. Ben er even helemaal klaar mee.. Nu maar hopen op goed nieuws vrijdag, anders wordt het niet een hele fijne vakantie ben ik bang Ben niet ziek meer hoor, geen keelpijn enzo meer.