Ah getver. vind het zo verrot voor je heb bewondering voor je doorzettingsvermogen! wow! hier zeker aan het genieten. het weer is super (heet!) en de omgeving mooi. zaterdag kom ik thuis dus dan ga ik je uitgebreid uithoren hoe het met je is. het typt niet zo makkelijk op mn telefoon. dus ik lees hier wel, maar reageer bijna niet. Ik hoop dat het goed met je gaat meisje. tot snel! x
Juuuuul! Je bent weer terug ! En je echo ook al gehad zie ik ?! Jeej zeg, wat goed Hoe was je vakantie ?? Nog bedankt voor je lieve berichtjes, doet me goed! Hoe gaat het nu met je ? Hoe voel je je enzo ?? Goh had helemaal niet door dat je al terug was!
Slunae!! Was benieuwd hoe het met je was, dus opende weer even dit topic en ik zie dat je positief hebt getest?
Hey meis, leuk dat je ook weer even komt kijken Heb heel licht positief getest al.. ik kan je vertellen : dit zijn enorm spannende dagen! Streepje is nog niet veel donkerder geworden volgens mij.. gelijk of iets lichter naar mijn idee.. dus ben benieuwd naar morgen! Morgen is officieel mijn nod denk ik.. Hoe gaatie met jou dan ?!
Juuull m'n inbox zit steeds vol, kan maar 500 berichten bewaren, en na 400 jaar ZP zit ik steeds op 500 berichten en de melding dat ik niets meer kan versturen... moet het nodig eens gaan opruimen, dat probeer ik morgen te doen, maar dan snap je waarom je nog niets gehoord hebt
Ontzettend spannend! Ik zal duimen voor een plakbeeb Hou me op de hoogte.. Hier 11dpo en voel mn ongi alweer komen mja nog maar even afwachten..
Zal ik doen! Vind het wel erg spannend.. morgenochtend als ik wakker word meteen een test doen en hopen dat ik geen bloed oid vind.. En je ongi voelen aankomen zegt nog niets Daar ben ik nu wel achter.. heb al meer dan 5 dagen menstruatiekrampen en alle tekenen van een aankomende menstruatie.. heb ook 3 dagen bruinverlies gehad.. is net sinds een paar uurtjes weg.. Wanneer is je nod ongeveer ?
En, alweer getest vanmorgen? Hopelijk een mooie knaltest! Had mijn NOD pas 21sept verwacht maar had plotseling een vroeg ei. Vrijdag ben ik 14dpo en wil dan evt. testen als ik niet ongi wordt. Maar vanmorgen mn temp weer wat gedaald dus ik verwacht morgen wel ongi te worden..
Geen knaltest, maar geen bloed, tempstijging en iets donkerder testje: Spannend! Ga je vandaag nog een testje doen ? Heb je op hetzelfde tijdstip getempt als anders ? Tempdaling is niet fijn in deze periode Hier is m'n testje van vandaag (en gisteren)
Slun!!! Ik ben hierrrrrr!!!! ik heb in je andere topic gereageerd! Ik vind je streepje duidelijker! En je temp is zo mooi omhoog. Ik denk dat je wel vertrouwen mag hebben meis!
Testje is idd iets donkerder! En een temp stijging is positief.. Ga vandaag geen testje doen, heb op hetzelfde tijdstip getempt en toch 0,1 lager.. Dus verwacht morgen nog lager, anders wil ik pas op zn vroegst vrijdag testen. Heb jij al contact gehad met de huisarts, evt bloedtest?
Oh dacht dat je bedoelde vandaag of morgen.. hoop dat je temp weer stijgt! Heb je verder nog symptomen ? Heb geen contact gehad met de huisarts, wilde wachten tot mijn nod voorbij was en mijn testjes donkerder worden. (nod is vandaag en uiterlijk morgen). Heb wel de gyn gesproken gisteren, die zei dat ik nog even rustig moest afwachten hoe dit zou gaan lopen, omdat ik bruinverlies had en krampen.
Ooh daar ben je! Oooh ja inderdaad, had dat al gelezen maar was het vergeten Was jij ook zo verstrooid de eerste dagen van je zwangerschap ? Haha, word niet goed van mezelf Probeer vertrouwen te hebben, maar hou het ook een beetje neutraal, want je weet maar nooit... Hoe gaat het nu met jou ?!
hahaha vergeetachtigheid klinkt me ERRRRG bekend in de oren. En slechte concentratie Ik snap dat het erg spannend is meid. Je zit natuurlijk ook te wachten op die knaltest. Ik hoop voor je dat die er gauw komt! En misschien een ander testje proberen, misschien reageren die duidelijker bij jou? Hoe voel je je verder dan? En hoe is het met je bruinverlies? Met mij gaat het wel goed. Ik was vorige week even heel bezorgd ineens. Ik werd wakker met het gevoel dat het niet meer goed was, heb toen de vk gebeld en die heeft me op het hart gedrukt te vertrouwen op mijn lichaam. Volgende week donderdag hebben we de intake en dan gaan we naar het hartje luisteren. Ik ben zooooo benieuwd. Volgens mij heb ik nu verder geen echo's meer, behalve de 20 weken echo ik wil eigenlijk rond 16 weken ofzo ook nog een echo, misschien dan maar een pretecho doen. Mijn buik begint nu wel zichtbaar te worden, ik kan m ook niet meer inhouden. Inmiddels weet ook iedereen het (behalve mijn cliënten), dus ik hoef niet meer geheimzinnig te doen Heb jij al iemand verteld dat je zwanger bent, ook al is het nog zo pril en onzeker?
Hihi nou oke, dan is het goed! Loop ook steeds te ijsberen hier en weet steeds niet meer wat ik nou precies ging doen, en dan ga ik weer zitten, en dan toch maar weer iets doen, en vice versa Ik ben op het moment erg in de zenuwen.. gisterenavond was m'n bruinverlies gestopt.. maar net begon het weer te krampen.. ik plasje doen > bruinverlies terug Grrrr.. Ik heb ook dipsticks gedaan, de 6 dagen voor nod testjes van zwanger & kids, maar die reageren minder dan de Kruidvat testjes... Wat schrik je dan als je met zo'n gevoel wakker wordt he.. En toch ergens wel jammer dat er niet vaker gecontroleerd kan worden.. nog een weekje en dan je volgende echo, geeft je misschien wel meer rust! Toen ik zondag mijn eerste lichtpositieve testje had, dacht ik van, ik moet mn familie maar even niet spreken, maar binnen 10 minuten belden ze ineens, en ze waren onderweg naar mij! Heel freaky was dat. Had ze al meer dan een half jaar niet gezien en toen kwamen ze spontaan op die dag langs.. heb het toen meteen verteld, maar wel erbij gezegd dat het nog heel pril is en dat ik nog niet overtijd ben. Dat snapten ze wel. Verder weet niemand het! Wil dat pas gaan vertellen als ik zeker weet dat alles goed zit, en dat gevoel heb ik op dit moment echt niet..
oh jakkes, dat bruinverlies maakt het extra spannend he... hoop dat het gauw stopt. Ik las dat je ook de plustest van kruidvat had gedaan, was die duidelijker? Ik heb volgende week geen echo, alleen de intake. Echo doen ze niet meer. Hartje luisteren doen ze met een doppler. Wat bijzonder ja dat ze net naar jou onderweg waren! Telepathie... Wel fijn dat je het hebt kunnen delen, is denk ik toch wel fijn om het bespreekbaar te maken zodat je ook je spanning kunt uiten? En ze kunnen met je meeleven... Hoe reageerde je vriend? kan me voorstellen dat je het gevoel nog niet hebt dat het goed zit. Het is ook wel vreselijk spannend zo zeg! Kun je niet bij de huisarts vragen om een bloedtest? En misschien toch nog wat andere testjes doen.... sterkte meid! Het komt vast goed. Have faith! Ik moet nu naar een cliënt, dus kan niet meer kletsen hier. Niet te druk maken! x
Was net zo duidelijk als een normale kruidvat test eigenlijk Heb er nog eentje liggen met een kruisje.. bewaar die nog even voor over een paar dagen als dat stomme bruinverlies weg is! Grrrr. Ow geen echo maar intake haha Heb nog niet zoveel ervaring met zwanger zijn en de controles die erbij horen (lees:geen ervaring) Maar goed, dat geeft toch ook meer rust als dat goed is ? Ja was een soort telepathie denk ik! Alleen ik was die dag niet zo lekker in m'n vel dus de sfeer was niet zo fijn, maar goed. Vriend is erg emotioneel... Ik kijk wel even of ik misschien morgen de HA kan bellen.. ze zijn hier nogal strikt met voor 10:00 uur bellen als je een afspraak wilt.. als je 1 minuut later belt heb je gewoon pech. Succes bij je cliënt en tot later! x