Hier helaas vandaag mn ongi al doorgebroken op dag 26! Dus maar een ontzettend korte lf van 11 dagen, jullie nog tips om deze te verlengen?
He verdorie! Hoelang is je LF normaal ? 11 dagen vind ik niet extreem kort hoor.. Ik heb weleens een LF van 6 dagen gehad. Misschien heb je een verkoudheid gehad afgelopen paar weken ? Of een virusje ? Dat kan namelijk je LF korter maken ( is mijn ervaring ). Verder kan je niet veel doen om je LF te verlengen volgens mij, gewoon de gebruikelijke vitamine pillen slikken en goed gezond eten, zodat je cyclus ook optimaal is.. Dikke knuffel en hopelijk meer geluk aankomende ronde!
Slun, meisje, Hoe is het nu? Je temp was nog steeds mooi hoog zag ik, dat is goed! En ik zag ergens een nieuw testje met weer een iets duidelijker streepje! Het gaat niet zo hard, maar hij wordt duidelijker! Is je bruinverlies gestopt?? Hoe voel je je nu? En ben je er al iets geruster op? xx
LeenElise, ik heb gehoord dat teunisbloemolie kan helpen bij het stabiliseren van je cyclus en dus ook je LF. Verschillende verhalen op internet gelezen van meiden die ineens een stabiele cyclus hadden en een normale LF. Maar 11 dagen is toch niet extreem kort? Ik meen dat voor de mogelijkheid van zwangerschap een LF van 8 of 9 dagen minimaal is?
Leenelise, Ik heb een LF van 9 tot 11 dagen en ben ook 'gewoon' zwanger geraakt en gebleven. Zou me er niet al te druk om maken. Offtopic: Juultje, jij al 11 weken! Sjonge!
Hiii! Hij lijkt idd iets duidelijker denk ik he Ik werd vannacht wakker met vreselijke rugpijn (midden) en overgeven van de pijn.. Vandaag nogal hectische dag.. HA gesproken, en meteen fysio geweest en gekraakt.. brrr! Moet nu rust nemen.. Bruinverlies is tot nu weg.. maar heb wel buikpijn.. Geen menstruatiepijn maar een nare andere pijn, rechts. Ben nog niet heel erg gerust eigenlijk.. Hoest met jou ? Ben je lekker vrij vandaag ? x
ach Slun, die pijntjes horen er echt bij hoor! Ik werd in de eerste week dat ik wist dat ik zwanger ben een keer 's nachts wakker omdat ik zoooo vreselijke buikpijn had. Niks aan het handje. Pijntjes zeggen niks. Pas als je erge krampen hebt en bloed moet je je zorgen maken! Rugpijn schijnt er ook bij te horen. Heb je pijn in je buik of in je lies? En als het in je buik is, waar? Onderin? Mag je niet voor een hele vroege echo naar je gyn anders? Die kan iig zien of er iets gaande is in je baarmoeder...
met mij alles dikke prima, vreselijk moe aan het eind vd middag steeds, gisteravond was ik gewoon beroerd van vermoeidheid. maar daar hoor je mij absoluut niet over zeuren, ik voel me zeer gezegend. NEe niet vrij vandaag helaas wel vroeg thuis en eigenlijk een boel te doen, maar kan me er niet toe zetten. Komt maandag wel weer
Yup! Vandaag alleen niet Ben naar aanleiding van een tip in het mei mama's topic de dag begonnen met waterijsjes (bijna) Nergens last van vandaag!
Ja moet eraan wennen aan die pijntjes denk ik... maar datgene in mijn rug blijkt dus wel iets anders te zijn.. mijn bekken en mijn rugwervel zijn helemaal scheef dus ik ben gekraakt en heb nu een steunzool.. mijn rug is op dit moment geblokkeerd van boven tot onder wat inhoudt dat ik alleen maar rechtop kan zitten/staan en niet kan liggen zonder pijn en ook niets kan draaien.. auw! De pijn in m'n buik zit rechts van m'n navel..en dan naar beneden, dus boven m'n heup haha lekker duidelijk!
Oke mooi om te horen! Dat moe zijn hoort er ook bij idd.. hoop dat ik straks de rust ook kan vinden dat het goed zit, dan vind ik m'n klachten ook niet erg meer, tis meer dat ik nu steeds denk dat het een slecht teken is. Hihi de boel vandaag dus lekker de boel laten daar.. Lekker relaxen.. Ga je nog wat leuks doen van't weekend ?
oh getver... nou ja dan hoef je je mbt zwangerschap iig niet zorgen te maken om je rug. Maar wel vervelend zeg, bah Moet de pijn komende dagen minder gaan worden? Ik denk dat die buikpijn die je voelt een beetje hetzelfde is wat ik ook had. Is het constant? Stekend, of zeurend, wordt het soms erger of minder?
Ja, soms kan ik dan echt wel even schijt aan mn werk hebben hoor. Helemaal nu. Als ik me toch niet kan concentreren is het alleen maar verloren tijd als ik toch bezig ga goed excuus he *grinnik* Ik had in het begin ook bij elk pijntje dat ik dacht: oh hoort dit wel? Maar nu ben ik juist blij als ik iets voel! Dan denk ik: gelukkig, het werkt nog! Gewoon lekker over je heen laten komen. En misschien helpt het om te denken dat je zorgen maken niks verandert aan de situatie. Maarja.. ik heb makkelijk praten denk ik dan... Maar je temp is goed en je testjes worden duidelijker, dus niet teveel piekeren!! Ook de tijd nemen om te genieten. Je bent hoe dan ook zwanger het is gelukt. En ongeacht wat er dan nu gaat gebeuren; je weet nu dat je zwanger kunt worden! ik weet dat ook dat makkelijk praten is voor mij, maar het is goed bedoeld
Haii lieverd! De pijn moet minder gaan worden ja, moet af en toe een kwartiertje lopen, en verder mag ik even niets doen.. De buikpijn voelt trekkend maar soms ook drukkend, komt met vlagen.. buikje voelt soms wat strak met een lichtstekende pijn...herken je dat ? Ik voel soms ook een soort trillingen in mn onderbuik, van die kleine plopjes.. herken je dat ?
Ja idd, zorgen veranderen de situatie niet! Ik moet het maar gewoon allemaal op me af laten komen.. Temp is vandaag wel weer lager, maar heb op een ander tijdstip getempt weer.. M'n ritme is een beetje raar, wordt steeds vroeger wakker hihi. Ik weet dat je het goed bedoelt! Ik kan het nog steeds niet bevatten weet je dat ?? Ik zie wel die streepjes en voel me ook duidelijk anders (beetje zweverig) maar kan nog niet bevatten dat er echt iets is...
Ik reageer straks ff op je berichten Slun, ben me even een beetje zorgen aan het maken. Ben van de trap gevallen vanmorgen, zou dat kwaad kunnen??