he gatsie wat een onzekerheid! Ik hooooooop voor je dat het er 1 van een tweeling was en dat je nog steeds zwanger bent! Wat een spanning zeg, pff.. hou je t vol? Met mij gaat t goed. Druk met werk en allemaal andere dingen en ben ook wel moe. Morgen intake bij de verloskundige en hopelijk naar het hartje luisteren, vind het best spannend.
Ik moet het wel volhouden, heb geen keuze Nog 2 nachtjes slapen zeggen we dan maar De rugpijn en de buikpijn is op het moment minder, dus dat scheelt al een hele hoop, want ik maakte me daardoor erge zorgen. Bang voor een BBZ of wat dan ook. Als dat minder blijft ben ik zelf ook rustiger. Kan me voorstellen dat dat spannend is, maar je hebt ook al een aantal geruststellingen gehad, dus hoop dat je er vertrouwen in gaat krijgen, en zeker na morgen! Hoe gaat het eigenlijk met je baby-grasjes ? Hier zijn amper nog kikkertjes te bekennen... jammer joh!
Fijn dat de pijn minder is. Lijkt me moeilijk om er elke dag weer aan herinnerd te worden. Niet dat je het anders vergeet, maar de confrontatie elke dag als je pijn hebt lijkt me killing. Ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt vrijdag. Ik maak me geen zorgen hoor, ik heb er een goed gevoel over en daar probeer ik op te vertrouwen. Mijn buik groeit duidelijk, dus dat lijkt me ook een goed teken. Ik vind het alleen spannend omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren (weet niet wat een intake inhoud) en omdat ik niet zeker weet OF we het hartje gaan luisteren en of het te horen is... We zullen zien ik wil zo graag nog een echo, maar dat zit er niet in ben ik bang. Misschien als ik heel dramatisch ga doen over mijn val van de trap maar dat vind ik niet eerlijk... Misschien een pretecho doen bij 16 weken ofzo...
o en de babygrasjes zijn geen babygrasjes meer maar een volwaardig volwassen grasveld Jammer dat je kikkertjes weg zijn. Vast allemaal al aan de winterslaap begonnen, brr wat een kou
Ohw, had ik het helemaal verkeerd begrepen! Spannend koppel ik deze dagen steeds aan zorgen, hoe zou dat nou komen he.. Maar ja, dat is iets wat je gewoon over je heen moet laten komen, en je weet dat het achteraf altijd minder spannend was, dan je van te voren door je hoofdje haalde Afwachten wat er wel en niet gedaan of gezegd wordt morgen dus hihi. Gaat je man met je mee ?
Oh dat gaat snel ja, logisch ook met dat weer hier.. hier zie ik sprieten naar boven komen van een meter, maar ik heb echt niets kunnen doen de laatste maanden met die stomme voet. Volgend jaar nieuwe poging, met hopelijk weer kikkertjes. Heb je het ook zo koud? Ik bevries hier ook al elke avond...
Hee meis, De uitslag van het hcg was 49. Hij was dus gestegen, want hij was eerst 36. Wel konden ze vertellen dat het 100% niet om een goede zwangerschap gaat. Maandag wordt ik weer geprikt, en dinsdag de uitslag, ik hoop dat mijn lichaam datgene wat er nog zit gewoon goed afstoot, en dat ik geen bbz heb oid. Vandaag testje gedaan, en hij lijkt lichter, dus dat is wel hoopgevend.. Hoe gaat het met jou ? Hoe was je afspraak bij de verloskundige ? Viel het mee ? Knuff
Jeetje, maar je hcg steeg dus niet zo hard, bij een bbz heb je volgens mij ook een abnormaal harde stijging van het hcg als ik het goed gelezen heb... Maar hebben ze niet even een echo of ander onderzoek gedaan om te kijken hoe je baarmoeder eruit ziet? raar hoor... Je wilt toch duidelijkheid... En als het wel een bbz zou zijn dan is het wel zaak om daar zo snel mogelijk wat aan te doen! Maar ik neem aan dat als ze dat vermoeden hadden, ze ook wel actie hadden ondernomen?! Fijn dat je testje lichter lijkt te worden, dat is idd hoopgevend. Hoe voelt het in je buik aan dan? Schijnt dat je na een vmk ook vruchtbaarder bent......... Met mij nog steeds alles goed. De afspraak bij de vk was echt geweldig. Ik vind het een beetje lullig om nu heel blij te gaan doen hier, kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten? Ik hoop zooooo dat je dit ook heel gauw mee mag maken, het is zo mooi om een hartslagje te horen. Ik gun het je echt van harte, hoop dat het gauw zo ver mag zijn! Verder was mijn bloeddruk goed (115/71), gewicht was goed (was 1,5 kg aangekomen sinds het begin) ik heb alleen een blaasontsteking, maar daar heb ik antibiotica voor en ik heb al geen klachten meer. Ze verbaasde zich er wel over dat mijn baarmoeder al zo hoog zit, echt al tegen mijn navel aan, ik heb dus ook gen bolle onderbuik, maar een hobbel daarboven. Het wordt nu wel echt goed zichtbaar.
Hee meis, Over de bbz heb ik verschillende verhalen gelezen, zowel of snelle als trage stijging.. weet wel dat ze het pas kunnen waarnemen als het veel meer hcg afgeeft. Ze hebben dinsdag een echo gemaakt, alles was schoon en leeg. Maar ik denk dat hij toch een stukje restweefsel gemist heeft, althans, dat hoop ik.. dat het nu vanzelf weer wordt afgestoten.. Fijn om te horen dat je bloeddruk etc. goed was en je het hartje hebt mogen horen!! Klinkt erg goed! En maak je maar geen zorgen hoor, wat jij nu beleeft mag je gewoon delen, ik heb er geen nare gevoelens over ten opzicht van mezelf, ben juist heel blij voor je, en vind het heel fijn om te horen hoe het allemaal verloopt! Ik zie wat ik zelf nu meemaak dus echt los van wat jij beleeft, en geeft me juist een fijn gevoel te horen van je! Wat apart dat het zo hoog zit trouwens, maar dat is wel normaal neem ik aan ? Mijn buik voelt nu trouwens nog steeds niet helemaal OK, heb gisteren een felle steek gevoeld, en ik merkte net wat roze verlies op.. ik hoop dat ik nog een bloeding krijg.. mijn cyclus zal nu wel van slag zijn.. heb nog niet nagedacht over een volgende ronde, zou ook niet weten wanneer ik daar klaar voor ben, en of ik daar al aan zou kunnen/mogen beginnen.. Ik zit wel al op cyclusdag 8.. normaal waren we al begonnen... Snel herstellen van je blaasontsteking he, ik ken het, niet fijn X
Slun, hoe is het nu? Heb je nog gebloed? Ik zie in je kaartje spotting staan, heb je het idee dat het nu schoon is vanbinnen? Je streepjes worden ook minder he? dat is wel 'fijn'. Hoe voelt je buik nu? Je hebt ook weer bloedgeprikt toch? Morgen de uitslag? Kan me voorstellen dat je er nog niet direct mentaal aan toe zou zijn om direct verder te gaan. Het is toch best heftig wat je meemaakt, ook al is het nog zo pril. Maar aan de andere kant, ze zeggen dat je extra vruchtbaar zou zijn na een mk, zou je het niet heel moeilijk vinden om een 'kans' te laten schieten? Lief dat je wel blij voor anderen kunt zijn. Kvoel me toch wel erg 'schuldig' hoor. Je bent al zo lang bezig en het lijkt me zo k*t als je anderen hier in een mum van tijd zwanger ziet worden terwijl je zelf al zo lang wacht. Je hebt een groot hart als je dan toch blij kunt zijn voor anderen! Vind ik mooi van je.. Ik ben erg dankbaar dat ik dit mee mag maken en ik kan me dan ook niet zo druk maken om kwaaltjes ofzo. die blaasontsteking zal me ook echt een worst wezen. Ik heb er nu ook geen last meer van. Ik ben wel erg moe en heb vandaag ook hoofdpijn, normaal vind ik mezelf dan erg zielig, nu denk ik: pf, ik mag blij zijn dat ik dit voel en dat het zo'n mooie reden heeft. Het is niet niet normaal dat mn baarmoeder zo hoog zit, ik weet alleen niet wat de oorzaak is. Eerst zei ze dat het dan hard groeit en dat het daarom al eerder zo hoog zit, maar ik heb eigenlijk helemaal niks in mijn onderbuik gezien of gevoeld, en het opbollen begon direct al heel hoog, dus misschien zit mijn baarmoeder sowieso hoger ofzo? Mijn moeder zei direct: o, dan ga je naar voren dragen! Ik ben benieuwd of ze gelijk krijgt.
Hee meis, Gaat wel OK. Heb nog steeds licht bloedverlies, beetje roze/bruin achtig, dus voelt nog niet helemaal schoon.. Was een paar dagen weg, maar sinds een paar dagen weer terug. Heb bloed laten prikken en hcg was 5. Goed gedaald dus.. ! Als ik klachten krijg moest ik weer bellen en mocht ik langskomen. Ik ga het deze ronde <hoe moeilijk ook> idd eventjes laten rusten. Geestelijk en lichamelijk even ervan bijkomen, voel dat ik dat even nodig heb...Nja, het voelt dubbel eigenlijk.. want ik heb ook zoiets van: Als m'n lichaam er nog niet klaar voor is, zal het toch niet raak zijn.. Maar ik ben ook gewoon erg geschrokken.. Het heeft een paar dingen veranderd in mijzelf op 1 of andere manier.. Ik weet niet wat het is. Dus qua de hoogte ben je best een apart geval. Je moeder klinkt er positief over in ieder geval. En misschien groeit het gewoon hard en is dat een goed teken.. in mijn ogen geeft het een 'veiliger' gevoel.. klinkt dat raar ? Zo van, hoe hoger hoe veiliger.. Is daar nog extra controle voor nodig of niet ? En dankje dat je dat mooi vindt dat ik blij kan zijn voor anderen..ben ook liever blij dan andere nare gevoelens Heb je lekker genoten van het mooie nazomer weer? Ik ben vandaag bij de kaakchirurg geweest...wat een marteling! Pfff.! Ben nog benieuwd trouwens, heb je opvallend veel zin in een bepaald soort voedsel wat je voorheen niet zo lekker vond ? X