Je hebt een erg wisselend kaartje, maar ik lees dat je onder je oksel tempt Mij leek rectaal ook niet prettig, vandaar dat ik vaginaal tempte (= net zo betrouwbaar) FF vraagt er in het begin ook naar of je vaginaal of rectaal tempt Je zult dan een veel rustiger kaartje krijgen
Oh.. dat was ik niet eens tegengekomen dat ik dat kon aangeven... zal even rondzoeken.. Maarrr als het goed is worden er vanavond hoesjes besteld voor dee thermometer... kon ze in geen enkele winkel vinden ! Ja bij de DA.. maar vond ik te duur. Bedankt voor je tip iig!! Zal even kijken bij FF, en anders gewoon rectaal proberen met hoesjes..
Nou hier nog steeds hoopvol, temp nog mooi hoog, ondanks dat hij iets is gedaald. Morgen maar weer wat omhoog .
Hoi Hanna Mom! Zie dat je temp nog steeds hoog is ?! Goed zeg Hier ook nog steeds hoog, maar wel aan de lage kant.. denk niet dat het zoveel zegt.. Ben wel emotioneler vandaag.. en dat zegt toch wel dat menstruatie eraan komt... heb ook al een testje gedaan maar was helaas negatief.. Hoe gaat het met jou ?
Hier gaat het prima. Wat minder kwaaltjes, maar dat zegt niks volgens mij. Ik wacht (on)geduldig af en heb wel testdrang, maar kan me tot nu toe nog prima inhouden. Vanochtend heb je het testje gedaan? Baale zeg, maar geen bloed geeft moed natuurlijk!
Mooi dat je je nog kan inhouden.. spannend wel ! Ik heb idd met ochtendurine het testje gedaan.. Ik word er zo langzaam een beetje zuur van dat het steeds niet raak is.. maar goed, zolang er geen bloed is heb idd nog iets hoop... Voelde wel anders dan anders deze ronde.. dus wie weet een wonder!
@Slunea. We gaan voor een wonder! (een kleintje he ). Mijn buik voelt wel echt raar, dus inhouden wordt wel lastiger... Denk stiekem toch echt dat het raak is...
Nou mijn temp vanmorgen was een half uur/kwartier vroeger dan normaal 36,61 en een uurtje later (na weer lekker slapen) 36,78... Oeh wat nu?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrgghhhhh.... zit ik helemaal in spanning wat mijn temp zou doen vandaag, doet mijn thermometer het niet meer Stom ding @hanna: Je houdt het wel spannend hier hoor! Zullen we gewoon doen dat je temp morgen weer omhoog gaat?
@Juultje. Hoe kan dat nou???? That sucks big time!!! Voor morgen maar een nieuwe halen! Daar ga ik voor haha .
@Hanna: Ja ik ga zo de stad maar even in, misschien direct ook maar een reserve kopen... hoewel, hopelijk heb ik geen thermometer meer nodig komende tijd Zit je in grote spanning nu? wanneer ga je testen?
Ik ga morgen testen, als mij temp weer mooi hoog is, want we gaan uit eten en als ik niet zwanger ben, kan ik lekker biefstuk eten . ff participeert op deze dag een temp haha.
oeeehhhh spannend! mag je helemaal geen biefstuk als je zwanger bent dan? Ook niet als ie doorbakken is? Of vind je dat niet lekker... Ja dan kan het 2 kanten op he, hoop voor je dat je zwanger bent, maar hoop ook voor je dat je een lekker biefstukje kunt eten hihi Wat heb je liever?? Kan ik wel raden denk ik Ik ging kijken wat FF zou doen als ik mijn temp voor vandaag invulde die 0,1 hoger was dan gisteren. Toen kwam er een kruis. Heb ik de temp weer weggehaald, maar het kruis bleef staan ????
Ja wel als hij goed doorbakken is, maar dat vind ik idd niet lekker. Haha. Morgen maar gewoon weer tempen en afwachten wat ff doet. Hoeveel dpo ben je nu?
Mijn temp was vanmorgen omlaag Mijn nod is vandaag of morgen.. <grom> @Juultje.. je had gisteren toch al je 3e hoge temperatuur.. toen had FF toch al je eitje gespot ? En wat balen dat je je thermometer kapot is!! @Hanna Mom.. Mijn temp heb ik gisteren 2 keer gedaan.. en binnen 3 minuten was hij 0,8 graden hoger dan daarvoor.. Heb 4 DPO een onderbreking gehad in mijn slaap, toen was mijn temp in de ochtend heel laag. En afgelopen nacht ook een onderbreking gehad in mijn slaap.. en nu was hij ook veel te laag. Zou dat nou toeval zijn, of ga ik nu echt menstrueren?
Ok, dan houdt ik gewoon 36,61 aan. Succes Slunae!! Net in een ander gedeelte ook gezegd, maar hierbij ook voor jullie: Ik ga jullie voorlopig even verlaten. Ik maak mezelf helemaal gek door hier de hele dag te kletsen (hardstikke gezellig! ), maar ik kan dat nu even niet. Ik kom af en toe wel kijken of er alweer meer roze is en zodra ik ongesteld word (of niet) kom ik dat natuurlijk melden. Fijn (ROZE!) weekend dames!!!
Thnx! En dat je ZP even verlaat, dat is heel begrijpelijk! Hoop dat er snel besloten wordt aan een kleintje te beginnen. Als je nu niet zwanger bent dan! Fijn weekend!