Kaartje: Wanneer eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hanna Mom, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @Hanna: ik zit nu op 4 dpo. Duurt nog ff voordat ik iets weet dus:D
    Wat jammer dat je ons gaat verlaten, maar snap het ook wel. Als je op zo'n forum bent dan ben je er toch heel veel mee bezig, merk dat bij mezelf ook. Kan me voorstellen dat je even 'rust' wilt. Succes! Ik hoop voor je dat je zwanger bent! En anders lekker genieten van je biefstukje morgen!

@Slunae: Ja klopt, had 3 hoge temps, maar FF hield een gestreept kruis aan, dat werd pas een dikke lijn toen ik mn temp invulde, maar toen ik mn temp weer weghaalde bleef het kruis staan. Dat vind ik raar. Heb jij al weer getest?

Ik heb een nieuwe thermometer gekocht, nu een goede van Braun. Had zo'n goedkoop ding van €1 ofzo, niet zo gek dat ie kapot ging hihi. Vraag me alleen af of mn temp vanaf nu dan betrouwbaar is om in te vullen, omdat thermometers nog wel eens van elkaar willen verschillen heb ik begrepen....

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    jullie ook een fijn weekend!

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mooi dat je al snel een nieuwe hebt! En ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat je eitje op dag 15 was. Denk dat het nog wel zin heeft om te tempen, maar dat merk je snel genoeg wel...als hij in de loop van de dagen maar hoog blijft, en dan kijk je gewoon naar de temp van na 4 DPO.

Ik heb vanmorgen weer getest.. dacht iets vaags te zien, maar ik denk dat het negatief is. Het is een test die je 6 dagen voor NOD al kan doen, dus als ik zwanger was had ik het al wel kunnen waarnemen denk ik.

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    we zullen zien. Ik heb goede moed :D En anders vol goede moed naar de volgende ronde. Maar voorlopig nog maar even afwachten..

Kun je een foto van je test posten? Ben wel nieuwsgierig... Een beetje positief is toch ook positief? Misschien duurt het wat langer voor je een duidelijke test krijgt....

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    test anders eens met 2v5 van kruidvat, hoor er zoveel goede verhalen over hier! Die zijn ook gevoelig en schijnen betrouwbaarder te zijn dan de bekende merken.. Weet niet waar je nu mee getest hebt?

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Fijn te horen dat je goede moed hebt!

Heb nu getest met Zwanger&Kids.. maar vriend heeft in de gaten dat ik niet echt wijs word van die dipsticks, dus hij gaat vanmiddag kruidvat testjes halen ;) (zit zelf thuis met verrekte enkelbanden)

En dat ik een streepje dacht te zien, zit denk ik tussen mijn oren ;) Ik heb dat zo'n beetje elke maand.. dat ik vanalles denk te zien :( Hoewel soms er op het forum ook wel iets te zien was door de anderen.. maar dan was het gewoon weer een vals streepje. We zullen zien wat de Kv2v5 zegt morgenochtend. (Als ik in de tussentijd nog geen rood gezien heb dan)

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    aan je banner te zien is het rode gekomen... niet meer getest ook?

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @Hanna: ik keek op je kaartje en zag dat je temp weer omhoog was? Je houdt de spanning er goed in zeg, je bent overtijd! Heb je nog getest?

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja idd!! Hanna waar ben je ? :p

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hanna is zwanger OF heeft last van de hitte :D

11. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Haha, ben hier hoor! Heb wel last van de hitte ja en nee nog niet getest. Mijn normale cyclus is 28 dagen, dus wilde vandaag nog even afwachten. Nog steeds krampen, maar geen ongi. Wil nog wel een dagje ook wachten. Het wachten valt me nu mee, denk wel dat het raak is, maar wil mezelf niet teleurstellen met een witte test...

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oeeeh wat spannend!!

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oooooohhh hanna hou ons op de hoogte. Ik duim heel hard voor je! Heb ik nu alle tijd voor, kan toch niet slapen met deze hitte en dit onweer :D

14. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, vanochtend 36,66 en bijna niet geslapen door het hete benauwde weer, bllgg. Wel goed nieuws vanmorgen ;):

15. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Hanna Mom: Geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!!!

16. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel :D. Jij succes nog met wachten!

17. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Dank je! :D

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    zie je wel :D

gefeliciteerd hoor!! XXX

19. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @theLady. Thanx :D. Nu nog even door laten dringen :).

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    WAUW! Wat super zeg! Wat een geluk voor jou hihihi. Gefeliciteerd!! Liefs

Deel Deze Pagina