GOEDEMORGENNN!!! het gaat goed hier hoor. Ja, test was negatief. Maar daar was ik al vanuit gegaan En hoe is het met jou? Was je temp vanmorgen omhoog??? Goed geklust gister?
Jammer ja.. vind het zo vreemd wat er gebeurde.. positief testje en opeens niets meer Gisteren is goed gedaan! En heb onwijze ovulatiepijn gehad gisterenavond na het klussen en vannacht.. op dit moment voelt het nog drukkend, maar heb het vermoeden dat eitje gesprongen is! Hoe was het bij je nichtje?
oeh je eitje id inderdaad gesprongen. NICE! En nu begint het lange wachten............ Het is een neefje en het was leukk. Wat een beer zeg, hij weegt 5 kilo!!!! was wel een en ander aan de hand tijdens de bevalling, maar alles is goedgekomen. Hij heeft wel een gebroken armpje, maar das na een week als het goed is weer oke. Pff begon wel weer te kriebelen gister hoor Ik vind het ook heel raar van mn testje, maarja...kan er niks meer aan doen. Ik vraag me nu alleen af wanneer ik ongesteld ga worden!
Zou best eens nog een aantal dagen kunnen duren voordat je gaat menstrueren.. 5 kilo, zo ! Da's flink. Hoe komt het dat z'n armpje gebroken was ? Kan me voorstellen dat het kriebelt! Vind het wel een naar idee voor je.. dat er iets was, en nu schijnbaar niet meer Maar het positieve eraan is dat jullie zwanger kunnen worden.. Dit was voor jullie eerste kindje toch ook ?
Hij zat met de navelstreng klem in het geboortekanaal en hij bleef met zijn schoudertje achter het schaambot haken, dus de verloskundige moest hem er echt uittrekken. Hartslag was heel laag en hij was heel wit, maar na beademing deed ie het weer. Pff hoe lang zou het kunnen duren dan denk je? het betekent nog niet dat we zwanger kunnen worden, maar wel dat er een bevruchting plaats kan vinden.we zijn idd aan het proberen voor de eerste. heb jij broers of zussen die kindjes hebben?
Auw! Wat naar zeg! Gelukkig is het nog goed gegaan voor de rest! Ja precies dat bedoel ik ... dat de zaadjes het kunnen overleven, en dat ze gevoed worden, en dat ze lang kunnen zwemmen, en dat je eitje toegankelijk is, en dat er een innesteling kan plaatsvinden,.. dat weet je nu allemaal. Nu de rest nog he meis!! Komt wel goed Als ik het gemiddelde neem van je laatste 3 cyclussen dan zou het nog 6 dagen kunnen duren voordat je gaat menstrueren. Maar het lijkt mij ook logisch dat je lichaam nu snel even moet gaan 'opruimen', dat hoop ik voor je tenminste...
Ik denk dat je gedeeltelijk gelijkt hebt, het stukje innesteling vraag ik me af. Ik denk namelijk zelf dat mn ei toch later is gweest dan ik dacht. Ik had immers 2 van die dipjes? Ik denk dat er wel een bevruchting is geweest, maar geen innesteling. En dat ik dus posi heb getest na de bevruchting. Maar goed, je hebt wel gelijk dat ik dan in ieder geval weet dat er al een boel goed gaat Mn temp was vanmorgen 0,3 gedaald, maar het as wel na een stuk minder slaap dan anders (lag er om half 3 in en ik meet om half 8). We zullen zien. Ik hoop in ieder geval dat het snel doorbreekt en dat we dan verder kunnen naar de volgende ronde. Hoe is het met jouw temp? Nog mooi hoog? Ik bedacht me net dat je had gevraagd hoe je die code kon vinden om je kaartje hier te plaatsen, klopt dat? Als je ingelogd bent bij FF ga je rechts bovenin naar SHARING -> charting homepage -> get code Daar staan in 2 balkjes 2 codes, je moet de bb code hebben (begint met url) die kopieer je en plak je in je handtekening of in een bericht hier.
Hmm nee.. dat kan niet.. je kan pas hcg hormoon waarnemen na een innesteling.. want na een innesteling komt pas hcg productie op gang. En die 2 dipjes.. ik denk dat dat dipje op 4 dpo niets was.. ik heb die 4dpo dip ook gehad, en heb het bij meerdere vrouwen gezien.. dat heeft met hormonen te maken. Dat dipje even later in je cyclus was denk ik de innesteling. Bedankt voor je uitleg !! Zal zo even kijken naar die link. En even mijn nieuwe kaartje hier neerzetten van vandaag:
Hmm ik krijg geen codes te zien.. denk dat ik misschien alles op privé heb staan ofzo.. maar op deze manier gaat het ook wel met fotootje plaatsen In m'n handtekening kan ik em toch niet neerzetten want daar is geen plek meer
ooooh wacht. Ik kan me herinneren dat ik eerst ergens een homepage aan moest maken. Zie je dat ergens staan? My homepage ofzo of make homepage? Nou ja, op deze manier werkt het ook, maar dan kost het je wat meer moeite Ik heb van iemand anders begrepen dat hcg direct na de bevruchting aangemaakt wordt...???? jemig, dan vind ik het dubbel klote, want dat zou betekenen dat ik een vroege miskraam gehad zou hebben?
Ja, je hebt zeker een vroege miskraam gehad.. Je kan het hier ook lezen : HCG tijdens een zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap En is ook wel logisch, een bevruchte eicel zweeft eerst nog rond, en kan dus niet signalen aan je lichaam geven dat het bevrucht is, zodra het innestelt en dus in de baarmoederwand zit, begint het met hcg aanmaken, en zo geeft hij aan dat hij ingenesteld is. En op deze manier is niet lastig hoor, ik maak een printscreen, knip die op maat, en kan het direct uploaden. is maar 2 keer op een knop drukken haha.
Hmm niet teveel bij nadenken. Word er alleen maar verdrietig van. ik ben zo benieuwd hoe het nu bij jou verder gaat! Voel je al wat?
Kan me voorstellen ja... misschien helpt het als je eraan denkt te beseffen dat er iets niet goed was met de aanleg van het vruchtje zelf.. en dat de natuur het om die reden heeft afgestoten.. Knuff. Ik voel eigenlijk rare dingen hier.. Ik had het gevoel dat ik donderdagavond al een ovulatie had, links, maar gisteren voelde ik ook rechts een drukkend gevoel. Weet nu even niet precies meer wanneer mijn eisprong was, of dat ik misschien een dubbele eisprong had oid. Maar afwachten... Hier is nog m'n kaartje van vandaag:
Sowieso is het goed om vitaminen te slikken. Ik slik zelf foliumzuur (in vitamine B-complex) , magnesium en calcium. Voor de rest heb je er zelf niet veel invloed op geloof ik... (behalve gezond leven dus). Hoop dat het snel weer raak is voor je, maar dan goed! Hoe voel jij je nu ? Al het gevoel dat je menstruatie eraan komt ?
Oke, vitaminen slikken doe ik al (deed ik ook al voordat we probeerden zwanger te worden, maar nu speciaal voor zwangere vrouwen). Naja, we zullen zien of het de volgende keer mag lukken Ik heb helemaal niet het gevoel dat mn menstruatie eraan komt. Geen buikpijn, geen puistjes, niks. Ik heb nog steeds jeukende borsten. Het is ook niet dat ik ontzettend dramatisch aan het doen ben hoor, ik vind het alleen heel jammer, eerst die blijdschap en spanning en dat is dan zo ineens voorbij. En weten dat je dus wel zwanger bent geweest, das gewoon heel raar. Maar ik vind het dan nu wel heel vervelend dat het zo lang duurt voor ik ongesteld word... ik wil verder! En als mn pendels voor juli nog uit willen komen dan moet er toch rap iets gebeuren hahaha Wow je temp gaat mooi omhoog zeg! Wat irritant dat je door dat gevoel twijfelt, maar jullie hebben op de goede momenten geklust toch?! Spannend zeg!!
Ja meer kan je niet doen volgens mij.. het komt vast wel goed! Merk je nu al iets van je menstruatie? Je zou hem toch binnen 3-4 dagen verwachten nu.. hoop het voor je in ieder geval.. dan kan je inderdaad weer verder.. En snap het ja..Het is ook best een teleurstelling.. FF heeft mijn ei nu gezet op donderdag, en dat klopt precies met mijn heftige ovulatiepijn die avond. Zie hier mijn kaartje.... Hoe gaat het nu met jou vandaag ? Heb je een fijn weekend gehad ?